تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

مصاحبه‌تریبون‌نیوز با محمد رضا پورحسن مدیرعامل شرکت فنار در نمایشگاه الکامپ
مدیرعامل فنار در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز خبر داد

به دنبال بازارهای بزرگ‌تر هستیم

مصاحبه‌تریبون‌نیوز با محمد رضا پورحسن مدیرعامل شرکت فنار در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ شرکت فنار به مانند نمایشگاه فاینکس در الکامپ 2023 نیز حضور پیدا کرده است. این شرکت توانسته در این دو نمایشگاه ارتباط خوب و گسترده‌ی با مخاطبان خود برقرار کند. محمدرضا پورحسن؛ مدیرعامل شرکت فنار در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز درباره‌ی نوع فعالیت این شرکت گفت: «شرکت فنار یکی از شرکت‌های اصلی مجموعه‌ی هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر است که در حوزه‌‌ی صدور امضای الکترونیکی و کلیه‌ی خدمات مربوط به آن فعالیت می‌کند. این شرکت از سال 1389 شروع به فعالیت کرده است و از سال 1390 مجوزهای لازم را کسب کرده‌ایم. در سال 1393 به صورت رسمی وارد بازار شدیم. شرکت فنار در حوزه‌های نرم‌افزاری مختلف پروژه‌های نرم‌افزاری گوناگونی را انجام داده است. از جمله‌ی آنها پروژه‌ی املاک و مستغلات کشور است که حاصل آن کد رهگیری بوده است. ما همچنان پشتیبانی کننده‌ی این سیستم هستیم. همچنین در سامانه‌ی ثبت سفارش نیز فعالیت داشته‌ایم».

او در ادامه گفت: «پس از بازنگری در اهداف شرکت اکنون فقط در حوزه‌ی CA به صورت تخصصی فعالیت می‌کنیم. در حال حاضر تنها پروژه‌ای که در دست داریم پشتیبانی از سامانه‌ی املاک و مستغلات کشور است. در حوزه‌ی CA توانسته‌ایم کارهای بسیار بزرگی را انجام دهیم. فنار توانسته رتبه‌ی یک صدرو گواهی امضای الکترونیک را در کشور کسب کند. ما حدود یک میلیون گواهی در کشور تا به امروز صادر کرده‌ایم و تصمیم بر این است که در آینده میزان صدور گواهی در کشور را به ماهیانه 300 هزار و سپس یک میلیون عدد برسانیم. زیرساخت‌های ما برای رسیدن به این آمار باید توسعه پیدا کند و به همین جهت سرمایه‌گذاری بسیار زیادی در این حوزه انجام داده‌ایم. در حال حاضر با توجه به توسعه‌ی زیرساخت‌های فنار این آمادگی را داریم که بتوانیم صدور یک میلیون گواهی را در سال داشته باشیم».

پورحسن همچنین گفت: «امسال حتی بدون یک لحظه قطعی سرویس‌های خود را به مشتریان ارائه کرده‌ایم. بانک‌های مختلفی از خدمات ما استفاده می‌کنند و جزو مشتریان ما هستند. بانک‌های رسالت، تجارت، پارسیان به همراه شرکت‌های مثل دیجی‌پی از جمله مشتریان ما محسوب می‌شوند. این بازار یک بازار رقابتی است و ما باید در این حوزه بهترین باشیم و تمام تلاش ما این است که پشتیبانی دهنده‌ی بهتری نسبت به بقیه‌ی همکاران خود باشیم. برای کسب بازارهای بزرگ‌تر برنامه‌ریزی کرده‌ایم».

 

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها