تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اتاق خبر نوبیتکس

مجیک و جی‌ام‌اکس؛

ارزهای دیجیتال جدید نوبیتکس

ارزهای دیجیتال مجیک و جی ام اکس در صرافی نوبیتکس لیست شدند و در بازارهای ریالی و تتری این پلتفرم تبادل رمزارز قابل خرید و فروش هستند.

ارز دیجیتال مجیک

ارز دیجیتال مجیک، یک توکن کاربردی برای اتصال جوامع بازی‌های کریپتویی است. یکی از چالش‌های پروژه‌هایی که بر بستر فناوری بلاکچین توسعه یافته‌اند، همواره یافتن راهی است تا ارتباط و تعامل شبکه‌های بلاکچین با یکدیگر را برقرار کند و از این طریق بلاکچین‌ها بتوانند با اشتراک‌گذاری داده‌ها و دریافت اطلاعات دقیق، امکان مشارکت و افزایش کاربردهای یک شبکه بلاکچینی را افزایش دهند. سیستم حفاظت‌شده شبکه‌های بلاکچین باعث این مشکل می‌شوند؛ مشکلی که به محصولات شبکه‌های بلاکچینی مثل متاورس و بازی‌های بلاکچینی و توکن‌های NFT نیز انتقال یافته است.

برای حل این مشکل، اکوسیستمی غیرمتمرکز به نام Treasure metaverse ساخته شده که بر روی پروژه‌های متاورسی متمرکز است و مجیک (MAGIC) در این اکوسیستم، بازی‌ها، بازیکنان، متاورس‌ها و جوامع بازی‌های متاورسی را در وب 3 به هم متصل می‌کند. این توکن اتریومی در سپتامبر 2021 راه‌اندازی شد تا کاربران بازی‌های داخل آن بتواند NFT های درون بازی را در Treasure خرید و فروش کند. مجیک همچنین به عنوان یک ارز ذخیره برای متاورز Treasure عمل می کند.

اکوسیستم ترژر (Treasure) بر روی آربیتروم پیاده‌سازی شده است که خود یک راه‌حل لایه 2 در شبکه اتریوم است. این اکوسیستم دارای سه محصول به نام‌های Bridgeworld ، The Beacon و Trove است. تمامی سازوکارها و امور در این اکوسیستم از طریق ارز MAGIC در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. جامعه بازی‌ها که در مرکز این اکوسیستم قرار دارند در این فضا با یکدیرگر مرتبط هستند و می‌توانند NFT ها را معامله کنند و همکاری داشته باشند.

کیف پول‌های سخت‌افزاری از امن‌ترین کیف پول‌ها برای ذخیره ارز مجیک (MAGIC) به شمار می‌روند که از میان کیف پول‌های سخت‌افزاری می‌توان به مواردی مانند لجر نانو اس، ترزور وان، ترزور مدل تی و کیپ‌کی اشاره کرد.

همچنین کیف پول‌های نرم‌افزاری که مورد استفاده عموم قرار دارند و پایداری خدمات آنها تا حد زیادی اثبات‌شده است، گزینه‌های مناسبی برای ذخیره‌سازی ارز دیجیتال Magic محسوب می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به مای اتر والت، متامسک و تراست والت اشاره کرد.

حداکثر عرضه برای ارز مجیک به تعداد 347 میلیون و 714 هزار واحد در نظر گرفته شده است و در حال حاضر تعداد عرضه کلی این رمزارز، حدود 339 میلیون و 645 هزار واحد است که بیش از 212 میلیون واحد در گردش است.

ارز دیجیتال مجیک یک اکوسیستم به‌روز و متمرکز بر متاورس و توکن‌های NFT است. افراد بسیاری در سال‌های اخیر وارد بازار NFT و دنیای متاورس شده‌اند و از این طریق کسب درآمد می‌کنند. رمزارزمجیک (MAGIC) دروازه‌ای است که می‌تواند بازی‌های با امکان کسب درآمد را به یکدیگر متصل کند و اقلام درون آن‌ها را برای خرید یا فروش بر یک بستر ارائه دهد. همچنین این پلتفرم از امنیتی بالایی برخوردار است بنابراین پتانسیل رشد قیمت ارز مجیک قابل‌تصور است.

بالاترین قیمتی که ارز دیجیتال مجیک به خود دیده 6 دلار بوده و در حال حاضر این رمزارز که در رتبه 152 کوین مارکت کپ قرار دارد در محدوده قیمتی 0.85 دلار معامله می‌شود.

 

منبع

اتاق خبر نوبیتکس

آخرین اخبار منتشر شده
اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است رئیس اتاق اصناف ایران با رایزن اقتصادی سفارت مجارستان دیدار کرد وزارت ICT، مقام اول کشور در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد سامانه نوبت‌دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر رونمایی شد اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ همکاری کنفدراسیون صادرات با بانک مرکزی برای تسریع در تأمین ارز اشخاص اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر «ایران هلث» در برنامه‌های اعزام به خارج از کشور
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها