تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اتاق خبر نوبیتکس

رونمایی از نسخه جدید iOS نوبیتکس

از نسخه جدید iOS نوبیتکس رونمایی شد

رونمایی از نسخه جدید iOS نوبیتکس

پلتفرم مبادله رمزارز نوبیتکس از نسخه جدید نرم‌افزار iOS خود رونمایی کرد و کاربران آن می‌توانند در این نسخه، از آخرین قابلیت‌های این صرافی ارز دیجیتال  برای انجام معاملات رمزارزی‌شان استفاده کنند.

به گزارش تریبون‌نیوز،‌ به نقل از روابط عمومی صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس، کاربران آیفون و آیپد برای انجام معاملات خود از قابلیت‌های جدید نرم‌افزار

iOS این پلتفرم مبادلاتی رمزارز بهره‌مند خواهند شد. گفته می‌شود بخشی از این قابلیت‌ها مانند سفارش‌گذاری OCO، نمودار عمق بازار، هشدار قیمت و مدیریت دارایی‌ها در پرتفوی، تجربه دقیق و بهتری را برای انجام معاملات کاربران فراهم می‌کند که البته پیش از این در نسخه سایت و نرم‌افزار اندروید نوبیتکس در دسترس بودند و حالا به نسخه iOS هم راه یافته‌اند.

آخرین امکانات نوبیتکس برای درآمدزایی از دارایی‌های رمزارزی راکد مثل استیکینگ هم به این نسخه جدید اضافه شده است. استیکینگ از جمله سرویس‌های نوبیفای نوبیتکس است که از زمستان پارسال معرفی شد و این امکان را به کاربر می‌دهد با قفل کردن دارایی خود و در ازای مشارکت در بهبود عملکرد شبکه بلاکچین، پاداش دریافت کند. کیف‌پول نوبیفای هم برای مدیریت بهتر دارایی‌های موجود در پروژه‌هایی مثل استیکینگ و ییلد فارمینگ به نسخه iOS نوبیتکس آمده است.

گفتنی است از امروز کاربران حرفه‌ای‌ دنیای رمزارزها می‌توانند از قابلیت فروش تعهدی نوبیتکس در آیفون و آیپد هم استفاده کنند. این ویژگی امکان دریافت سود از شرایط نزولی بازار را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین امکاناتی چون برداشت امن، دفترچه آدرس‌ها، واریز شناسه‌دار و… دیگر ابزارها و قابلیت‌هایی هستند که به بهبود تجربه کاربری و افزایش امنیت دارایی کاربران این پلتفرم رمزارزی کمک می‌کنند. آخرین نسخه iOS نوبیتکس را می‌توانید از این آدرس دریافت کنید.

 

اتاق خبر نوبیتکس

آخرین اخبار منتشر شده
نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است رئیس اتاق اصناف ایران با رایزن اقتصادی سفارت مجارستان دیدار کرد وزارت ICT، مقام اول کشور در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد سامانه نوبت‌دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر رونمایی شد اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ همکاری کنفدراسیون صادرات با بانک مرکزی برای تسریع در تأمین ارز اشخاص اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر «ایران هلث» در برنامه‌های اعزام به خارج از کشور بیشترین آمار دریافت ‌شناسه یکتا به لرستان، گیلان و تهران رسید عقب ماندن صنعت نساجی از بازارهای بین‌المللی ضرورت همکاری در توسعه زنجیره‌های ارزش منطقه‌ای
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها