تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 8 اردیبهشت 1403

اتاق خبر صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه شناسا

تامین مالی اولین طرح شناسا بر سکوی «اینوستوران» به پایان رسید / حداقل میزان سرمایه‌گذاری 5 میلیون ریال

تأمین مالی اولین طرح شناسا بر سکوی «اینوستوران» به پایان رسید

تامین مالی اولین طرح شناسا بر سکوی «اینوستوران» به پایان رسید / حداقل میزان سرمایه‌گذاری 5 میلیون ریال

اولین طرح شناسا بر سکوی تأمین مالی جمعی «اینوستوران»، با جذب ۶ میلیارد ریال و با سود ۶ ماهه ۲۵ درصد، با موفقیت به اتمام رسید.

به گزارش روابط‌عمومی فناپ، سرمایه‌گذاری در اولین طرح سکوی تامین مالی جمعی اینوستوران (پلتفرم شبکه نوآوری ارزش‌آفرینی و سرمایه‌گذاری ایرانی) با موفقیت به پایان رسید.

این طرح متعلق به شرکت «آریا فناوران آرتا بینش» است که در زمینه تولید ربات‌های بازرسی صنعتی و نیز ارائه خدمات بازرسی فعالیت می‌کند.مبلغ تامین مالی صورت‌گرفته در سکوی اینوستوران ۶ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای طرح ۶ ماه درنظر گرفته شد.

سود پرداختی به سرمایه‌گذاران در این مدت ۲۵ درصد برآورد شده و حداقل میزان سرمایه‌گذاری در این طرح نیز برای افراد حقیقی و حقوقی ۵ میلیون ریال است.

سکوی «اینوستوران»، پلتفرم تامین مالی جمعی شرکت شناسا (شبکه نوآوری ارزش‌آفرینی و سرمایه‌گذاری ایرانی) است که فرصت سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای نوآور را به صورت خرد فراهم می‌کند.

این شرکت برخی اهداف خود را ارتقای وضعیت سلامت و سبک زندگی افراد جامعه و استفاده بهینه و پایدار از منابع طبیعی در زمینه شناسایی، شکل دهی، تجاری سازی، سازماندهی و راهبری کسب‌‌ کا‌های نوآور مستعد رشد و بالندگی مبتنی بر فناوری به فعالیت معرفی می‌کند.

از زمینه‌های کاری این شرکت، معرفی فرصت‌های نوآورانه فناور خوش آتیه به گروه مالی پاسارگاد جهت ورود مستقیم هلدینگ_شرکتهای گروه مالی در سرمایه‌گذاری مشترک در ابعاد گوناگون با همراهی شناسا و نیز عرضه فرصت‌های سرمایه گذاری شده شناسا به هلدینگ‌های گروه مالی پاسارگاد به منظور سرمایه‌گذاری در مراحل بعدی است.

منبع

اتاق خبر صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه شناسا

آخرین اخبار اتاق خبر صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه شناسا
آخرین اخبار منتشر شده
شرط اساسی برای فروش سهام استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری در اقتصاد دیجیتال است  تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا با تعطیلی روز پنج‌شنبه خطر حذف ایران از تجارت جهانی قطعی خواهد بود پیش‌بینی سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده  شکل‌گیری زنجیره ارزش منطقه‌ای، نیازمند همکاری بخش خصوصی کشورهای منطقه است سفرهای درمانی رایگان با اسنپ لازمه ایجاد محیط کار مدرن، اهمیت به مسائل بهداشتی است برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مروری بر مهمترین اتفاقات افتتاحیه نمایشگاه «ایران اکسپو 2024» قرارداد پیاده‌سازی فیبر نوری مبین‌نت در شهر دزفول به امضا رسید ضرورت ایجاد معنا در زندگی شغلی پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 میزبانی پاویون اتاق ایران از فعالان اقتصادی در نمایشگاه اکسپو حضور نمایندگان فرش دستبافت ایران در نمایشگاه دموتکس دبی همراه اول از نخستین کیوسک‌های دیجیتال سلامت رونمایی کرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها