تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اتاق خبر نوبیتکس

نوبیتکس از صرافی غیر متمرکز و کیف پول رمزارز ایرانی رونمایی کرد

نوبیتکس در رویداد دیفای‌دی،  از دو محصول جدید خود با عنوان “نوبی‌دکس”، صرافی غیرمتمرکز ایرانی و “لاکت ولت”، کیف پول رمزارز غیر امانی، رونمایی کرد.

به گزارش تریبون‌نیوز، امیرحسین راد، مدیرعامل صرافی رمز ارز نوبیتکس در این رویداد از دو محصول جدید این صرافی رونمایی کرد. نوبی‌دکس، امکان انجام معاملات کریپتو را برای همه به صورت غیرمتمرکز فراهم می‌کند. در نوبی‌دکس نیازی به واریز و برداشت دارایی به خارج از کیف پول شخصی کاربر نیست و در زمان انجام معاملات، دارایی‌های رمزارزی به صورت خودکار بین کیف پول خریدار و فروشنده جابه‌جا می‌شود.

در حال حاضر نوبی‌دکس از شبکه آربیتوم به زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و در صورتی که دارایی کیف پول شخصی کاربر بر روی این شبکه باشد، می‌تواند در نوبی‌دکس سفارش خود را ثبت کند.

برای استفاده و سفارش‌گذاری در نوبی‌دکس، کاربران نیاز به کیف پول شخصی دارند که به صورت افزونه بر روی مرورگر خود می‌توانند نصب کنند. این کیف پول با عنوان لاکت ولت، شامل تراست ولت، متامسک و تمامی ولت‌هایی می‌شود که قابلیت اتصال از طریق  ولت‌ کانکت به صرافی‌های غیرمتمرکز را دارند.

لاکت‌ ولت

این محصول، یک کیف پول نرم‌افزاری امن و غیر امانی است که به کاربران امکان ذخیره، ارسال و دریافت انواع رمزارزها را در شبکه‌های مختلف می‌دهد.

“لاکت ولت” یک کیف پول غیر امانی است، به این معنا که کاربران کنترل کاملی بر روی عبارات بازیابی کیف پول خود دارند. به عبارت دیگر، اطلاعات بازیابی کیف پول به صورت آنلاین ذخیره نمی‌شوند و همه مراحل تولید کلیدهای کیف پول به صورت آفلاین انجام می‌شود. هیچ گونه اطلاعاتی از کلید خصوصی یا عبارات بازیابی کیف پول در خارج از دستگاه کاربر ذخیره نمی‌شود.

این کیف پول قابلیت پشتیبانی از ۹ شبکه رمزارزی از جمله بیت‌کوین، اتریوم، ترون، بایننس‌اسمارت‌چین، پالیگان، فانتوم، آوالانچ، اپتیمیزم و آربیتروم را داراست. لاکت ولت امکان مدیریت دارایی‌ها، واریز و برداشت توکن‌های مختلف را بر روی این تمامی شبکه‌ها فراهم می‌کند.

علاوه بر این، قابلیت پشتیبان‌گیری از کلمات بازیابی کیف پول نیز در این کیف پول وجود دارد. این به کاربر امکان می‌دهد که با نوشتن و نگهداری کلمات بازیابی در مکانی امن، در صورت وقوع هرگونه مشکل مانند گم شدن یا سرقت دستگاه، حذف شدن برنامه و موارد مشابه، با استفاده از همان کلمات بازیابی، به راحتی به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشد.

فعال‌سازی لاکت ولت

کاربران می‌توانند ابتدا از طریق دکمه اتصال کیف پول و امضا کردن این اتصال، کیف پول شخصی خود را به نوبی‌دکس متصل کرده و در ادامه با انجام این کار و امضای این مجوز از سوی کاربر، پس از ثبت و انجام سفارش در نوبی‌دکس و تایید تراکنش موفق در شبکه، دارایی از موجودی کیف پول کاربر کسر و دارایی خریداری شده به کیف پول واریز می‌شود. همچنین تمامی سفارشات ثبت شده در این پنل به صورت خارج از شبکه و با سرعت بررسی شده و پس از مچ شدن آنها، بر روی شبکه، ارسال و تسویه و باقی مراحل بر آن اعمال می‌شود. به این ترتیب کاربران دیگر نیازی به انتقال دارایی به پلتفرم، مانند آنچه در پلتفرم‌های متمرکز اتفاق می‌افتد ندارند. نوبی‌دکس به‌عنوان واسط بین کیف پول خریداران و فروشندگان عمل می‌کند و دارایی در تمامی مراحل در کیف پول کاربر باقی می‌ماند.

در نوبی‌دکس، کارمزد تراکنش‌ها در بازه ۰.۱ تا ۰.۲ درصد تعیین می‌شود. این کارمزد از مقدار کوین دریافتی پس از تبدیل  کاهش می‌یابد و سپس به حساب کاربری منتقل می‌شود.

در این پلتفرم، همچنین هزینه‌ای برای انتقال در شبکه وجود ندارد و فی تراکنشی مورد نیاز نیست.

اتاق خبر نوبیتکس

آخرین اخبار منتشر شده
رئیس اتاق اصناف ایران با رایزن اقتصادی سفارت مجارستان دیدار کرد وزارت ICT، مقام اول کشور در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد سامانه نوبت‌دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر رونمایی شد اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ همکاری کنفدراسیون صادرات با بانک مرکزی برای تسریع در تأمین ارز اشخاص اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر «ایران هلث» در برنامه‌های اعزام به خارج از کشور بیشترین آمار دریافت ‌شناسه یکتا به لرستان، گیلان و تهران رسید عقب ماندن صنعت نساجی از بازارهای بین‌المللی ضرورت همکاری در توسعه زنجیره‌های ارزش منطقه‌ای همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند اشتغال‌زایی ۴ هزار نفری در خط دوم انتقال آب خلیج‌ فارس روز شلوغ تالارهای بورس کالا
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها