تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

اتاق خبر آسیاتک

آسیاتک با فناوری فیبر نوری خود به رویداد «هفته ایران دیجیتال» رفت

حضور آسیاتک در رویداد «هفته ایران دیجیتال»‌ با فناوری فیبر نوری

آسیاتک با فناوری فیبر نوری خود به رویداد «هفته ایران دیجیتال» رفت

شرکت «آسیاتک»، از حضور در رویداد «هفته ایران دیجیتال» با فناوری فیبر نوری خود خبر داد. چهارمین رویداد «هفته ایران دیجیتال»، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته در بوستان گفت‌وگو برگزار شد.

به گزارش تریبون‌نیوز، روابط‌عمومی آسیاتک در شبکه‌های اجتماعی این مجموعه از ارائه جدیدترین دستاوردها، فعالیت‌ها و اقدامات آسیاتک در زمینه توسعه زیرساخت و تسهیل امکان دسترسی خانوارهای ایرانی به اینترنت پر سرعت مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) و راهکارهای متنوع ارتباطی سازمانی و خانگی خود در همایش «هفته ایران دیجیتال» خبر داد. این مجموعه با حضور در همایش «هفته ایران دیجیتال» که با محور معرفی فناوری‌های نوین ارتباطی و توسعه شهر هوشمند برگزار شد، خدمات و فعالیت‌های گوناگون خود را به فعالان صنعت فناوری اطلاعات ارائه کرد.

 

اتاق خبر آسیاتک

آخرین اخبار منتشر شده
امیرحسین میرآبادی، رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی شد خلق ثروت با هوش مصنوعی مولد منابع انسانی نیازمند جانشین‌پروری در راستای استراتژی‌های سازمان است از بازنشستگان بیمه آسیا تقدیر شد رشد 8 درصدی صادرات صنعت غذا امکان‌پذیر است حلقه مفقوده هوشمندسازی انرژی، نبود نهاد مستقل تصمیم‌گیر و مجری است پتروآفرین، پلتفرم توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود آی‌هیت، نماد افتخار و نشانگر پیشرفت همه‌جانبه علمی‌ و فناوری ایران است بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور افتتاح می‌شود دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول برگزار شد وزارت امورخارجه از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ حمایت می‌کند اکسپو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان‌هاست بخش خصوصی ستون فقرات اقتصاد کشور است بازدید امید سحرخیز معاون زیربنایی، تولیدی و اقتصادی بازرس ویژه رئیس‌جمهور از غرفه ایمیدرو زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها