تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 8 اردیبهشت 1403

اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

چالش‌های هفتمین دوره انتخابات سازمان نصر تهران

مجمع عمومی نوبت دوم هفتمین دوره از انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، امروز، 28 آذر ماه، در سالن قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. حمید توسلی، رئیس هیئت‌نظارت بر انتخابات دوره هفتم سازمان، مسعود مرتضوی به عنوان رئیس مجمع و مسعود معزی‌نیا، افشین نیکان و هدا حمزه‌لو به عنوان دیگر اعضای هیئت‌رئیسه توسط اعضای سازمان نصر انتخاب شدند.

به گزارش تریبون‌نیوز، به گفته حمید توسلی، رئیس هیئت‌نظارت بر انتخابات دوره هفتم سازمان، 500 نفر شخص حقیقی در بازه زمانی دو روز اخیر ثبت نام کردند.

شب گذشته، فهرست نهایی اعضای دارندگان حق رای در مجمع عمومی نوبت دوم سازمان منتشر شد. اطلاعیه تعداد اعضا از سوی سازمان نصر، همچنین ارائه لیست اعضای دارنده حق رای که باید حداقل ۷۲ ساعت قبل از مجمع اعلام می‌شد، چالش‌های زیادی را به وجود آورد.

در پاسخ به سوالات مطرح شده توسط حاضران در این مجمع و شفاف‌سازی در خصوص انتخابات، حمید توسلی اظهار کرد: «بر اساس انتخابات دوره‌های پیشین مثل انتخابات فروشگاه‌ها و مشاوران، دچار اشکال و اختلال شد. سه سال تلاش کردیم تا مسائل و چالش‌های مربوط به این موضوع را حل کنیم و از بروز مشکلات جلوگیری کنیم. در دستورالعمل انتخابات ذکر شده است که فهرست نهایی باید توسط هیئت اجرایی در پورتال سازمان اعلام شود که این کار در 18 آذر ما انجام شد و در همان اطلاعیه نوشته شد که جریان ثبت‌نام همچنان ادامه دارد و اگر کسی نامش در لیست نیست، می‌تواند عضویت خود را تمدید کند.»

او ادامه داد: «در راستای بهره‌وری از تجربه‌های قبلی، تصمیم گرفتیم برای جلوگیری از مشکلات، با وجود بسته شدن لیست در صبح شنبه، افراد جدیدی که ثبت‌نام نکردند را بررسی کنیم.»

رئیس هیئت‌نظارت بر انتخابات دوره هفتم سازمان تاکید کرد: «عدد اعلام شده را تایید می‌کنیم و بر آن صحهه می‌گذاریم.»

در مجمع عمومی نوبت دوم هفتمین دوره از انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، حاضرین مجمع که شامل اشخاص حقیق و حقوقی، همچنین عضوهای مشاوران و شرکت‌ها بودند، از هیئت رئیسه، درخواست تنفس برای انتخابات مشاوران را داشته و تاکید کردند، تنفس چند روزه یا یک هفته‌ای از بروز چالش‌های مختلف جلوگیری می‌کند.

در حاشیه این جلسه، افشین نیکان، در اعتراض به چالش‌های پیش آمده به حضار گفت که به عنوان یک عضو قدیمی این سازمان، با توجه به شرایط فعلی از موقعیت هیئت رئیسه کناره‌گیری می‌کند و صحنه را ترک کرد. در ادامه، با رای حضار، آقای قادری به عنوان ناظر در هیئت رئیسه نشست و به ادامه انتخابات پرداخت.

عملکرد دبیرخانه، خزانه و بازرس سازمان نصر تهران نیز توسط علیرضا کشاورز جمشیدیان، دبیر سازمان نصر تهران، فرهاد کرم‌زاده، خزانه‌دار سازمان و سعید امامی، بازرس سازمان نصر تهران نیز تشریح شد و گزارش‌های خود را ارائه دادند.

در این جلسه مجمع، تصمیم گرفته شد که ۱۵ درصد به حق عضویت سالانه اعضا افزوده شود. همچنین تصویب شد که پیشنهادات مرتبط با اصلاح آیین‌نامه‌ها تجمیع شده و در مجمع بعدی به بررسی و بحث آنها پرداخته شود.

از ساعت ۱۱:۳۰ امروز، فرآیند انتخابات دوره هفتم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران آغاز شد و تا ساعت ۱۸:۰۰ ادامه خواهد داشت.

 

سوره پوراشرف

اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

آخرین اخبار اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران
برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش ثبت‌نام حضور در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد فیلتر تمام پلتفرم‌های مرتبط با بازی کمیسیون فین‌تک سازمان نصر تهران، ترجمه فارسی دستورالعمل PSD2 را منتشر کرد دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول برگزار می‌شود امیدواریم در کنار دولت به عنوان یک بازوی اجرایی قرار بگیریم نشست آشنایی با خدمات مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران برگزار می‌شود به دنبال خود تنظیم‌گری در حوزه فین‌تک هستیم تمدید فرصت ارسال مستندات برای شرکت در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات علی حکیم‌جوادی به عنوان رئیس شورای مرکزی نصر انتخاب شد اطلاعیه سازمان نصر تهران درباره‌ی «تنظیمات تاریخ و ساعت در برنامه‌های کاربردی تلفن همراه» رشد ۱۵ درصدی تولید ناخالص با همکاری همه‌جانبه دولت و بخش‌ خصوصی فاصله بخش دولتی و خصوصی را با تغییر نگرش مدیران برطرف کنیم نخستین دوره رویداد نابینایان و تحول دیجیتال برگزار می‌شود پویش «سوگوار کرمان | هم‌پیمان با کرمان»
آخرین اخبار منتشر شده
شرط اساسی برای فروش سهام استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری در اقتصاد دیجیتال است  تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا با تعطیلی روز پنج‌شنبه خطر حذف ایران از تجارت جهانی قطعی خواهد بود پیش‌بینی سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده  شکل‌گیری زنجیره ارزش منطقه‌ای، نیازمند همکاری بخش خصوصی کشورهای منطقه است سفرهای درمانی رایگان با اسنپ لازمه ایجاد محیط کار مدرن، اهمیت به مسائل بهداشتی است برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مروری بر مهمترین اتفاقات افتتاحیه نمایشگاه «ایران اکسپو 2024» قرارداد پیاده‌سازی فیبر نوری مبین‌نت در شهر دزفول به امضا رسید ضرورت ایجاد معنا در زندگی شغلی پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 میزبانی پاویون اتاق ایران از فعالان اقتصادی در نمایشگاه اکسپو حضور نمایندگان فرش دستبافت ایران در نمایشگاه دموتکس دبی همراه اول از نخستین کیوسک‌های دیجیتال سلامت رونمایی کرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها