تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اتاق خبر اتاق بازرگانی تهران

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران دوره‌های آموزشی مهارت‌محور در حوزه تجارت را برگزار می‌کند
موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌کند؛

دوره‌های آموزشی مهارت‌محور در حوزه تجارت

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران دوره‌های آموزشی مهارت‌محور در حوزه تجارت را برگزار می‌کند

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (آیتک) چهار دوره‌ آموزشی را در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌کند.

به‌گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی تهران، موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران، دوره‌های «شناخت ابزارهای تحلیلی بازار صادراتی»، «جامع واردات»، «مکاتبات بازرگانی بین‌المللی» و «حسابداری صادرات و واردات» را در اردیبهشت ماه برگزار می‌کند.

دوره آموزشی شناخت ابزارهای تحلیلی بازار صادراتی

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران، دوره آموزشی آنلاین «ابزارهای تحلیلی بازار صادراتی با تمرکز بر نحوه استفاده موثر از بانک‌های اطلاعاتی مرکز بین‌المللی تجارت» را از پنجم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌کند. این دوره در روزهای چهارشنبه از ساعت 17:30 الی 19:30 برگزار می‌شود.

سرفصل‌های آموزشی در این دوره شامل آشنایی با نقشه تجاری Trade Map و شیوه استفاده از آن، آشنایی با نقشه دسترسی به بازار Market Access Map، معرفی ابزارهای تحلیل بازار مرکز تجارت بین‌الملل، شناسایی میزان عرضه و تقاضای کالای صادراتی و وارداتی، ارزیابی قیمت‌های صادراتی کالاها، شناسایی کشورهای رقیب کالاهای صادراتی، قوانین و مقررات تعرفه‌ای و غیرتعرفه‌ای در بازارهای جهانی خواهد بود.

دوره آموزشی آنلاین جامع واردات

شروع دوره آموزشی آنلاین جامع واردات نیز از هشتم اردیبهشت ماه بوده و در روزهای زوج از ساعت 17 الی 20 برگزار می‌شود. فرآیند واردات، منبع‌یابی و تحلیل کالا و کشور در واردات، ابزارهای دیجیتال و اعتبارسنجی تامین‌کنندگان، بررسی و تحلیل اسناد و مدارک بازرگانی بین‌الملل، اینکوترمز 2020، اصول حمل‌ونقل بین‌المللی، آشنایی با بیمه، بازرسی و استاندارد، تشریفات گمرکی در واردات و انواع روش‌های پرداخت بین‌الملل از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره است که طی 21 ساعت ارائه خواهد شد.

دوره آنلاین مکاتبات بازرگانی بین‌المللی

دوره آموزشی آنلاین مکاتبات بازرگانی بین‌المللی هم از 12 اردیبهشت ماه آغاز شده و طی 18 ساعت در روزهای چهارشنبه در ساعات 17 الی 20 برگزار می‌شود. در این دوره، موضوعاتی چون آموزش ارسال ایمیل تجاری و قالب مکاتبات تجاری، محتوا و سبک، اصطلاحات کسب‌وکار در ایمیل‌ها و نامه‌ها، ضمانت‌نامه‌های مربوط به پرداخت بین‌المللی و بانکی و عبارات آنها، مکاتبات حمل‌ونقل و بارنامه و مکاتبات متفرقه جزو سرفصل‌های آموزشی قرار گرفته است.

دوره آموزش آنلاین کاربردی حسابداری صادرات و واردات

دوره آموزشی دیگری که در این ماه برگزار می‌شود، دوره کاربردی«حسابداری صادرات و واردات» است که از 19 اردیبهشت ماه شروع شده و در روزهای چهارشنبه از ساعت 15 لغایت 17:30 برگزار می‌شود.

سرفصل‌های آموزشی این دوره موضوعاتی چون آموزش حسابداری رفع تعهد ارزی (صادرات در مقابل واردات) و نکات مالیاتی آن، اصطلاحات مرسوم در حسابداری صادرات، آموزش نکات حسابداری در سیستم برای صادرات، زمان شناسایی درآمد در صادرات، آموزش تکمیل و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده صادرات، آموزش محاسبه بهای تمام شده واردات با پروانه‌های گمرکی واقعی و تشریح نکات مالیاتی و بیمه‌ای واردات را شامل می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام باید به سایت موسسه آموزش اتاق تهران به آدرس https://itecc.tccim.ir/ قسمت دوره‌های آموزشی (دوره‌های کوتاه‌مدت) مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، کلاس‌ها بر اساس تاریخ واریز وجه ثبت‌نام از سوی متقاضیان تشکیل خواهد شد. متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند. همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره‌های آموزشی می‌توان به این لینک مراجعه کرد.

اتاق خبر اتاق بازرگانی تهران

آخرین اخبار اتاق خبر اتاق بازرگانی تهران
آخرین اخبار منتشر شده
آی‌هیت، نماد افتخار و نشانگر پیشرفت همه‌جانبه علمی‌ و فناوری ایران است بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور افتتاح می‌شود دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول برگزار شد وزارت امورخارجه از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ حمایت می‌کند اکسپو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان‌هاست بخش خصوصی ستون فقرات اقتصاد کشور است بازدید امید سحرخیز معاون زیربنایی، تولیدی و اقتصادی بازرس ویژه رئیس‌جمهور از غرفه ایمیدرو زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف رأی بیش از ۹۷ هزار نفر در جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه شناسنامه‌دار کردن نوآوری‌ها، رسالت مالکیت فکری است فرصت نمایشگاه ایران اکسپو برای تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان بخش کشاورزی حضور دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 پیگیری اتاق ایران برای بهبود محیط کسب‌و‌کار و تقویت تجارت ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» اعمال فیلترینگ در دیسکورد و مشکلات گسترده آن
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها