تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

تینو استارز در الکامپ

«تینو استارز» پدیده نمایشگاه الکامپ 26

تینو استارز در الکامپ

«شما تنها کسی نیستید که از حضور در اینجا شگفت زده شدید؛ خیلی ها با دیدن این دانش آموزان اشک ریختند» این را مسئول غرفه «تینو استارز» می‌گوید.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، یکی از تفاوت های این دوره از نمایشگاه الکامپ، برپایی غرفه تینو استارز است که در آن دانش آموزان به ارائه و معرفی محصولات و ابتکارات خود در حوزه فناوری می پردازند و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اگر به عنوان بازدیدکننده از سالن 8 و 9 نمایشگاه الکامپ عبور کرده باشید، بی تردید انبوهی از جمعیت بازدیدکننده در غرفه انتهایی سالن توجه شما را به خود جلب کرده است. غرفه ای که نوجوانان مدارس استان های مختلف میزبان شما هستند. در آنجا محصولات و خدمات خود را معرفی می کنند. از «نخ بخیه درمانی هوشمند» گرفته تا نرم افزاری برای برگزاری مراسم ها و برنامه های آموزشی مدارس.

«سمیه راهداری» از استان سیستان و بلوچستان به این غرفه آمده است، او این نمایشگاه را فرصت خوبی برای معرفی محصولات دانش آموزان می داند و می گوید: در اینجا از استان های مختلف حضور دارند و ما با تیم های خوبی آشنا می شویم و این انگیزه ما را بیشتر می‌کند.

به باور او وقتی برای هدفی تلاش می کنی، می دانی که در چنین رویدادی امکان معرفی و عرضه آن را دارید. راهداری درباره محصولی که در این غرفه ارائه داده است، توضیح می دهد: ما نخ بخیه درمانی هوشمند را ارائه داده ایم. به طور معمولی استفاده از نخ های معمولی احتمال عفونت دارد اما این نخ ارائه شده دارای ویژگی های خاصی از جمله عدم عفونت است.

«آرین داستانی» شرکت کننده دیگری است که از منطقه 13 تهران در این نمایشگاه حضور یافته است. او این نمایشگاه و استقبال از آن را فرصت خوبی برای معرفی کارهای خود می داند و می گوید: ما سامانه ای را برای برگزاری جشنواره های آموزش و پرورش طراحی کرده ایم که روند برگزاری آن در مقایسه با سیستم های قبلی بسیار راحتتر است. به طوری که می توان در همین سامانه آثار را ارسال کرد تا در همین پنل توسط آموزش و پرورش مورد داوری قرار گیرد.

او درباره استقبال از این سامانه گفت: آموزش و پرورش منطقه 13 در این رویداد از آن بازدید کرده و قول همکاری دادند.

«علی سلطانی» 13 سال دارد و در پایه هفتم تحصیل می کند او درباره محصول خود که در این نمایشگاه ارائه داده است توضیح می دهد: من در اینجا رباتیک و برنامه نویسی ارائه می دهم. من با رباتیک یک آسانسور ساخته ام که می تواند وسایل مختلفی را با سرعت بالایی جابجا کند و وزن آن بسیار کم است.

تا آخر خط همراه بچه‌هاییم

«صائبه سلوکی» که مسئولیت بخش تینو استارز را بر عهده دارد در توضیحاتی می‌گوید: دانش‌آموزانی هستند که باید در در یک نمایشگاه جدی آینده خود را ببینند. دانش آموزانی که قرار است آینده را بسازند، آینده خود را در اینجا با چشم می بینند.

او می گوید: ما 13 میلیون دانش آموز داریم و آرزو داشتم که هر 13 میلیون در اینجا حضور داشتند. هر کسی که به بازدید نمایشگاه می آید و در اینجا حضور می یابد شگفت زده می شود و حتی اشک می ریزند. من خوشحال هستم که این احساس را به همه آدم ها می دهم.

سلوکی گفت: آینده ساختنی است و ما آن را با همین بچه ها خواهیم ساخت؛ در خود ایران. ما تا مسیر شغلی با این بچه ها همراه هستیم و آنها را رها نمی کنیم. ما این بچه ها را به روش های مختلفی همچون سایت، مدارس، شبکه های اجتماعی و در هر جایی که دانش آموزی حضور داشته باشد، شناسایی و آنها را معرفی می کنیم.

اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

آخرین اخبار اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران
حضور دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش ثبت‌نام حضور در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد فیلتر تمام پلتفرم‌های مرتبط با بازی کمیسیون فین‌تک سازمان نصر تهران، ترجمه فارسی دستورالعمل PSD2 را منتشر کرد دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول برگزار می‌شود امیدواریم در کنار دولت به عنوان یک بازوی اجرایی قرار بگیریم نشست آشنایی با خدمات مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران برگزار می‌شود به دنبال خود تنظیم‌گری در حوزه فین‌تک هستیم تمدید فرصت ارسال مستندات برای شرکت در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات علی حکیم‌جوادی به عنوان رئیس شورای مرکزی نصر انتخاب شد اطلاعیه سازمان نصر تهران درباره‌ی «تنظیمات تاریخ و ساعت در برنامه‌های کاربردی تلفن همراه» رشد ۱۵ درصدی تولید ناخالص با همکاری همه‌جانبه دولت و بخش‌ خصوصی فاصله بخش دولتی و خصوصی را با تغییر نگرش مدیران برطرف کنیم نخستین دوره رویداد نابینایان و تحول دیجیتال برگزار می‌شود
آخرین اخبار منتشر شده
اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است رئیس اتاق اصناف ایران با رایزن اقتصادی سفارت مجارستان دیدار کرد وزارت ICT، مقام اول کشور در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد سامانه نوبت‌دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر رونمایی شد اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ همکاری کنفدراسیون صادرات با بانک مرکزی برای تسریع در تأمین ارز اشخاص اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر «ایران هلث» در برنامه‌های اعزام به خارج از کشور
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها