تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

مصاحبه تریبون‌نیوز با حسین اسلامی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ی استان تهران در نمایشگاه الکامپ
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ی استان تهران در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز مطرح کرد:

دعوت برای بیان انتقادات

مصاحبه تریبون‌نیوز با حسین اسلامی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ی استان تهران در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ نمایشگاه الکامپ بار دیگر پس از یک وقفه‌ی چهارساله برگزار شد. این نمایشگاه که در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است با همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ی استان تهران برگزار شده است. نمایشگاهی که با چالش‌ها و انتقادات مختلفی مواجه بوده است. در گفت‌وگو با حسین اسلامی، رئیس سازمان نظام صنفی استان تهران درباره‌ی الکامپ 1402 و چالش‌های آن صحبت کردیم. او در ابتدا در خصوص برگزاری این نمایشگاه به تریبون‌نیوز گفت: «بیست و ششمین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ با استقبال بسیار خوبی از طرف مجموعه‌های بخش خصوصی و بازدیدکنندگان روبه‌رو شده است. اگر بخواهم بخش‌های مختلف نمایشگاه را که چند وجهی است به دو قسمت تقسیم کنم، یک بخش مخصوص ارائه‌ی خدمات و محصولات است. در حوزه‌ی کریپتو و رمزارز شاهد جدیت شرکت‌کنندگان هستیم و ارائه‌های خوبی از محصولات و خدمات انجام شد. همچنین مجموعه‌های بانکی با قدرت بسیار زیاد در نمایشگاه شرکت کرده‌اند و تمامی اپراتورهای کشور با محصولات جدید خود به الکامپ 1402 آمده‌اند. برخی از استارتاپ‌ها البته با تفاوت‌هایی نسبت به دوره‌ی قبل حاضر شده‌اند. در حوزه‌ی سخت‌افزار نیز شاهد حضور متعدد تولیدکنندگان و واردکنندگان هستیم».

او در ادامه گفت: «در کنار این مسئله، بخش دیگر نمایشگاه به محتوا اختصاص دارد. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که ما به آن افتخار می‌کنیم، برنامه تینو استارز است که در آن دانش‌آموزان از سراسر کشور حضور دارند و در قالب‌هایی شبیه به مسابقات استارتاپی با یکدیگر رقابت می‌کنند. کمکی که مجموعه‌ی آموزش و پرورش انجام داد باعث شد تا ما یکی متفاوت‌ترین تینو استارزها را داشته باشیم و در واقع امسال این بخش شکوفا شده است. بخش دیگر نمایشگاه الکامپ 1402 استیج‌ها و ارائه‌هایی است که در آنها ارائه می‌شود».

اسلامی با توجه به چالش‌ها و مشکلات این دوره از نمایشگاه گفت: «یکی از مشکلات این است که در مجموعه‌ی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال حاضر دچار مشکلات تهویه، سخت‌افزار و در مقاطعی با قطعی برق مواجه هستیم. همچنین برخی از مخاطبان ما از جمله مهمانان خارجی‌ حضور نداشتند. البته امسال میزبان 70 نفر از ده کشور خارجی هستیم اما انتظار و توقع ما به عنوان یک نمایشگاه بین‌المللی بیشتر است. امیدواریم در سال‌های آتی با حمایت وزارت صمت وضعیت زمانی برگزاری نمایشگاه و کیفیت دمای مجموعه‌ها بهتر شود و دعوت از مهمانان خارجی در زمان‌بندی بهتری انجام شود تا شاهد افزایش حضور آن‌ها باشیم».

او در خصوص انتقادات پیرامون برگزاری نمایشگاه گفت: «من از تمام مخاطبان و شرکت‌کنندگان صادقانه دعوت می‌کنم تا با بیان انتقادات خود به ما، به بهبود نمایشگاه‌های سال‌های آتی کمک کنند».

اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

آخرین اخبار اتاق خبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران
حضور دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش ثبت‌نام حضور در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد فیلتر تمام پلتفرم‌های مرتبط با بازی کمیسیون فین‌تک سازمان نصر تهران، ترجمه فارسی دستورالعمل PSD2 را منتشر کرد دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات همراه اول برگزار می‌شود امیدواریم در کنار دولت به عنوان یک بازوی اجرایی قرار بگیریم نشست آشنایی با خدمات مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران برگزار می‌شود به دنبال خود تنظیم‌گری در حوزه فین‌تک هستیم تمدید فرصت ارسال مستندات برای شرکت در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات علی حکیم‌جوادی به عنوان رئیس شورای مرکزی نصر انتخاب شد اطلاعیه سازمان نصر تهران درباره‌ی «تنظیمات تاریخ و ساعت در برنامه‌های کاربردی تلفن همراه» رشد ۱۵ درصدی تولید ناخالص با همکاری همه‌جانبه دولت و بخش‌ خصوصی فاصله بخش دولتی و خصوصی را با تغییر نگرش مدیران برطرف کنیم نخستین دوره رویداد نابینایان و تحول دیجیتال برگزار می‌شود
آخرین اخبار منتشر شده
اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است رئیس اتاق اصناف ایران با رایزن اقتصادی سفارت مجارستان دیدار کرد وزارت ICT، مقام اول کشور در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد سامانه نوبت‌دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر رونمایی شد اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ همکاری کنفدراسیون صادرات با بانک مرکزی برای تسریع در تأمین ارز اشخاص اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر «ایران هلث» در برنامه‌های اعزام به خارج از کشور
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها