تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اتاق خبر والکس

صرافی ارزدیجیتال والکس

مصاحبه‌ی حامد نورزاد مدیر برند صرافی والکس در نمایشگاه الکامپ
مدیر برند صرافی والکس در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز مطرح کرد

به دنبال فرهنگ‌سازی در بازار رمزارزها هستیم

مصاحبه‌ی حامد نورزاد مدیر برند صرافی والکس در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ صرافی‌های ارز دیجیتال به عنوان یکی از مهم‌ترین اعضای اقتصاد دیجیتال کشور در نمایشگاه الکامپ حضور پررنگی داشتند. والکس از جمله صرافی‌هایی است که در نمایشگاه بیست و ششم شرکت کرده است. حامد نورزاد، مدیر برند و استراتژی والکس در خصوص این حضور به تریبون‌نیوز گفت: «والکس یک صرافی ارزدیجیتال است. به عنوان یک پلتفرم، همیشه سعی کرده‌ایم ابزارهای مناسبی را به کاربران خود ارائه دهیم. از پنج سال پیش که شروع به فعالیت کرده‌ایم همواره سعی داشتیم در این مسیر گام برداریم و به اهداف خود دست پیدا کنیم. از ابزارهایی عمومی‌ و شناخته شده تا تخصصی‌تر در مجموعه‌ی ما وجود دارد. هدف اصلی مجموعه‌ی والکس این است که بتوانیم به رشد این صنعت در کشور کمک کنیم. ما اعتقاد داریم که حوزه‌ی رمزارزها یک حوزه‌ی بسیار مستعد و مفید برای همه‌ی ایرانی‌ها است».

او درباره‌ی محصولات والکس در الکامپ گفت: «در حال حاضر در والکس دو محصول ویژه وجود دارد که فقط در این صرافی ارائه می‌شوند در ایران. یکی از آن‌ها بات معامله‌گر است. این بات یک دستیار هوشمند برای ترید است و کمک می‌کند که شما معاملات خود را خودکار کنید. بر روی این بات معامله‌گر چهار استراتژی را پیاده‌سازی کرده‌ایم که با توجه به شرایط بازار، کاربران از آنها می‌توانند استفاده کنند. محصول دیگر سکوی معامله است که در این سکو به کاربران والکس اعتبار می‌دهیم. البته این محصول در دسترس کسانی قرار می‌گیرد که شرایط آن را از نظر والکس داشته باشند. در این سکو ما دو طرح داریم که در طرح اول تا 20 میلیون و در طرح دوم تا 300 میلیون به کاربران خود اعتبار می‌دهیم».

نورزاد همچنین افزود: «ما در والکس دارای یک رویکر مشخص به بازار رمزارزها و رقابت در آن هستیم. در واقع معتقدیم که بازار همچنان به بلوغ خود نرسیده است و جا برای رشد آن بسیار زیاد است. تلاش ما برای فرهنگ‌سازی و گسترش آموزش برای تمام این صنعت است. در همین راستا ما اولین پلتفرم رمزارز در ایران هستیم که در وی‌او‌دی‌ها تبلیغ می‌کنیم که می‌تواند یک مسیر جدید باشد برای بقیه پلتفرم‌ها و ایجاد فرهنگ عمومی برای استفاده از رمزارزها در جامعه».

اتاق خبر والکس

صرافی ارزدیجیتال والکس

آخرین اخبار منتشر شده
اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است رئیس اتاق اصناف ایران با رایزن اقتصادی سفارت مجارستان دیدار کرد وزارت ICT، مقام اول کشور در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها