تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اتاق خبر والکس

صرافی ارزدیجیتال والکس

مصاحبه‌ی تریبون نیوز با بردیا احمدنیا، هم بنیانگذار صرافی والکس در نمایشگاه الکامپ
هم‌بنیانگذار والکس در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز مطرح کرد

آگاهی را رسالت خود می‌دانیم

مصاحبه‌ی تریبون نیوز با بردیا احمدنیا، هم بنیانگذار صرافی والکس در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ صرافی رمزارزی والکس یک صرافی معتبر رمزارزی در ایران است که از اواخر دهه نود شمسی فعالیت خود را شروع کرده است. این صرافی که توسط دانشجویان دانشگاه شریف تاسیس شده است تا به امروز توانسته رشد بسیار خوبی را تجربه کند و به یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ایرانی تبدیل شود. این والکس با حضور در نمایشگاه الکامپ 1402 دومین حضور خود را در این نمایشگاه تجربه می‌کرد. در حاشیه‌ی نمایشگاه الکامپ فرصتی شد تا با بردیا احمدنیا؛ هم‌بنیانگذار این مجموعه صحبت کنیم. او درخصوص شکل‌گیری و رشد والکس به تریبون‌نیوز گفت: «ایده‌ی اولیه‌ی والکس از دانشگاه شریف شروع شد و پنج بنیانگذار کنار هم جمع شدند. در انتهای سال 1397 توانستیم والکس را تاسیس کنیم. در اولین دوره‌ی حضور والکس در نمایشگاه الکامپ بسیار کوچک بودیم. در شروع کار خود فقط پنج رمزارز را ساپورت می‌کردیم به همراه تتر. اولین تجربه‌ی نمایشگاهی ما به عنوان والکس در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در سال 1398 بود. در آن نمایشکاه تجربه رشد و ساختاربندی را داشتیم و تعداد کاربران ما از چند صد نفر به چند هزار نفر رسید. در سال 1400 تصمیم گرفتیم زیرساخت‌های منابع انسانی و ساختاری خود را درست کنیم و سپس به سمت اضافه کردن پروداکت و فیچر برویم».

او در ادامه گفت: «در یک بازه‌ی زمانی مشخص ما در سکوت به فعالیت خود ادامه دادیم که این زمان استخوان‌بندی والکس را مستحکم کرد. این محکم‌کاری در بخش‌های منابع انسانی، مالی و IT بود که بعد از این زمان عملا تبدیل شدیم به یک شرکت. شرکت‌داری پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد که با فضای استارتاپی متفاوت است. در اسفند 1400 پروژه‌ی نیووالکس شروع شد که قابلیت‌های جدیدی داشت. بعد از 1400 ما فیچرهای را لانچ کردیم که هیچ مجموعه‌ی دیگری در ایران نداشت. یکی از این فیچرها بات معامله‌گر والکس است که در بازار منحصر به فرد است. امسال سالی متفاوت بود برای مجموعه‌ی والکس در نمایشگاه‌ها به این دلیل که زیرساخت محصولی ما متفاوت بود».

او افزود: «ما از روز اول که شروع کردیم به این اصل پایبند بودیم که به مخاطبان خود دروغ نگویم. در برهه‌‍‌ی حتی برخی از میم کوین‌ها را در والکس لیست نمی‌کردیم چراکه احتمال می‌دادیم برای مردم زیان‌آور باشد. در قدم بعدی این رسالت را در قالب آموزش در بلاگ خود نشان دادیم و در سال 1402 به دنبال راه‌اندازی مجله‌ی کریپتوکارنسی هستیم. هدف از این کار انجام معاملات با آگاهی بیشتر است چراکه برخی با ناآگاهی از ماهیت این کار وارد بازار می‌شوند».

 

 

اتاق خبر والکس

صرافی ارزدیجیتال والکس

آخرین اخبار منتشر شده
اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است رئیس اتاق اصناف ایران با رایزن اقتصادی سفارت مجارستان دیدار کرد وزارت ICT، مقام اول کشور در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها