تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

اتاق خبر زیبال

پرداخت‌یار زیبال

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با سجاد شاهی بنیانگذار زیبال در نمایشگاه الکامپ
بنیانگذار پرداخت‌یار زیبال در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز بیان کرد

می‌خواهیم بازوی مالی کسب‌وکارها باشیم

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با سجاد شاهی بنیانگذار زیبال در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ زیبال یک شرکت پرداخت‌یار است که از سال 97 مشغول فعالیت در صنعت مالی ایران است. این پرداخت‌یار در نمایشگاه الکامپ 2023 شرکت کرده است. سجاد شاهی؛ بنیانگذار پرداخت‌یار زیبال درباره‌ی این مجموعه و فعالیت‌‌های آن به تریبون‌نیوز گفت: «پرداخت‌یار زیبال بیش از پنج سال است که در حال ارائه‌ی راهکارهای مختلف مالی و پرداختی به کسب‌وکارها است تا دیگر دغدغه عملیات‌هایی مثل واریز را نداشته باشند. زیبال تلاش دارد کسب‌وکارها تمرکز خود را معطوف به فعالیت خود کنند و عملیات حساس و پردردسر پرداخت را به زیبال بسپارند و ما بازوی مالی آن‌ها باشیم».

او همچنین افزود: «دو خدمت اصلی که در آن تمرکز کرده‌ایم، درگاه پرداخت و تسویه بوده است. هر کدام از این درگاه‌ها با ویژگی‌های خاص خود به صورت یکپارچه درحال خدمت‌رسانی به کسب‌وکارها هستند. در حال حاضر با شش PSP همکاری داریم و کاربران را به بهترین درگاه پرداخت هدایت می‌کنیم. همچنین قابلیت‌هایی مثل استرداد وجه آنی بر تراکنش‌های درگاه و گزارش‌گیری، درگاه پرداخت زیبال را نسبت به سایرین متمایز کرده است».

شاهی در خصوص حضور زیبال در نمایشگاه الکامپ نیز گفت: «اولین حضور زیبال در نمایشگاه الکامپ به سال ۱۳۹۸ باز می‌گردد. در آن دوره زیبال در نسبت به امروز هم کوچک‌تر بود و هم از لحاظ کسب‌وکاری ضعیف‌تر بود و محصولات با الان اصلا قابل مقایسه نیست. هدف ما در زیبال این است که در هیچ روزی به مانند روز قبل از آن نباشیم و در مسیر رشد قرار داشته باشیم. هدف از حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ این بود که بتوانیم با مخاطبان و ذینفعان خود ارتباط بگیریم و به صورت مستقیم صحبت کنیم».

او همچنین گفت: «علی رقم اینکه حس میکنم حضور بازدیدکنندگان نسبت به گذشته کم‌تر شده است اما با صورت کلی حضور خود را مثبت ارزیابی می‌کنم. شاید دلیل این کاهش استقبال این است که در وسط امتحانات دانشگاه‌ها نمایشگاه برگزار شده است و دانشجو‌ها نتوانسته‌اند در نمایشگاه امسال شرکت کنند».

اتاق خبر زیبال

پرداخت‌یار زیبال

آخرین اخبار اتاق خبر زیبال
آخرین اخبار منتشر شده
آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها