تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

قسمت جدید ویدئوکست «شعاع‌» منتشر شد

قسمت بیست‌و‌یکم از فصل دوم «شعاع‌کست» با عنوان «دانشگاه‌ به استارتاپ»، منتشر شد. ویدئوکست شعاع که از سال ۱۴۰۰ با هدف بازگویی تجربیات استارت‌آپ‌های ایرانی راه‌اندازی شده، در تازه‌ترین قسمت خود سراغ «حمیدرضا نظری»، بنیان‌گذار و مدیرعامل پرس‌لاین رفته و گفت‌وگویی اختصاصی با این کارآفرین ایرانی داشته است.
آرمان صفایی، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار پلتفرم تریبون در این قسمت از ویدئوکست شعاع، درباره شروع و مسیر رشد پرس‌لاین با حمیدرضا نظری گفت‌وگو کرده و این کارآفرین به پرسش‌های میزبان خود پاسخ داده است. لازم به ذکر است که پرس‌لاین، یکی از سایت‌های شناخته‌شده ایرانی در زمینه ساخت پرسشنامه، فرم نظرسنجی و آزمون‌های آنلاین است و در سال‌های اخیر توانسته توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند که بیشتر آن‌ها دانشجویان و کسب‌وکارهای نوآورانه هستند.

 

نظری در ویدئوکست شعاع از دلیل راه‌اندازی پرس‌لاین و دغدغه‌‌هایی می‌گوید که در دوران دانشجویی برای ساخت پرسشنامه داشته است. همچنین، این کارآفرین در گفت‌وگو با آرمان صفایی در این ویدئوکست، به ارائه مطالبی در زمینه فرآیند توسعه پرس‌لاین پرداخته است. گفتنی‌ست، نسخه صوتی ویدئوکست شعاع‌ در سایت شعاع‌کست، شنوتو و کست‌باکس منتشر شده و نسخه ویدیویی آن در آپارات و یوتیوب قابل مشاهده است.

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

آخرین اخبار منتشر شده
تعامل بانک مرکزی و اتاق ایران برای ارائه خدمات جدید به فعالان اقتصادی چهارمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی صبا برگزار شد صادرات فولاد با رویه جدید رفع تعهد ارزی متوقف می‌شود معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی برنامه‌های حمایتی دارد دوره دوم «گفت‌و‌گوهای داورانه» با تمرکز بر تازه‌های حوزه داوری آغاز شد بررسی مشکلات تخصیص ارز، صدور مجوز و مسائل گمرکی واحدهای تولیدی تفکیک سیاست تجاری از سیاست ارزی در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفت درج نشانگر باقی‌مانده آنتی‌بیوتیک‌ها و فرهنگ‌سازی مصرف پروبیوتیک‌ها ضروری است مسابقه «بُرد-بُرد» اسنپ برای کاربران راننده آغاز شد مسائل بخش خصوصی در حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گزارش کمپین دیجی‌فای کلیک ۱۴۰۲ منتشر شد  استارتاپ داهیر از استان بوشهر برنده چهارمین دوره اینوتکس بتل شد مجمع عمومی اتاق مشترک ایران و فرانسه، هفته اول خرداد برگزار می‌شود حضور پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در نمایشگاه اینوتکس 2024 پنل کتاب‌های آینده چطور نوشته و منتشر خواهند شد؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها