تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

روایت بنیان‌گذار دیجیاتو از مسیر رشد و درآمدزایی این رسانه
قسمت ۲۲ ویدئوکست شعاع منتشر شد؛

روایت بنیان‌گذار دیجیاتو از مسیر رشد و درآمدزایی این رسانه

روایت بنیان‌گذار دیجیاتو از مسیر رشد و درآمدزایی این رسانه

قسمت بیست‌ودوم ویدئوکست شعاع منتشر شد. آرمان صفایی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل تریبون در تازه‌ترین ویدیوکست شعاع، میزبان مانی قاسمی، موسس دیجیاتو است. این قسمت از شعاع‌کست، گفت‌وگویی است درباره رسانه‌ها، اهمیت رسانه به‌عنوان کسب‌وکار و دغدغه‌های درآمدزایی پایگاه‌های خبری.

به گزارش تریبون‌نیوز،‌ انسان‌های عصر مدرن با توسعه شبکه‌های اجتماعی هر کدامشان تبدیل به یک رسانه شده‌اند، اما کمتر کسی در کشور ما در مورد مدل‌های کسب‌وکاری رسانه‌ها صحبت کرده است. به همین‌خاطر، مدیرعامل تریبون در قسمت بیست و دوم ویدیوکست شعاع درباره دغدغه‌های کمتر صحبت‌شده‌ای با مانی قاسمی گفت‌وگو کرد. موسس دیجیاتو به سوالات آرمان صفایی درباره مدل‌های کسب‌وکار و توسعه رسانه‌ها، همچنین کارکردها و چالش‌هایی که رسانه‌های خصوصی دارند، پاسخ داد.

مانی قاسمی، در این گفت‌وگوی دوستانه توضیح داد که دیجیاتو را ۹ سال قبل با هدف برطرف کردن نیازهای مخاطبان در زمینه اطلاع‌رسانی حوزه‌های فناورانه راه‌اندازی کرده است. موسس دیجیاتو، دلیل ورود به دنیای محتوا، روزنامه‌نگاری و در نهایت مدیریت رسانه را فعالیت‌های والدینش در حوزه زبان‌شناسی عنوان کرد.
موسس رسانه دیجیاتو سپس به شرح مسیر شغلی‌اش پرداخت. قاسمی که خبرنگار عصر ارتباط و نارنجی بوده، معتقد است که رسانه یک کسب‌وکار است و باید به درآمدزایی برسد. او بر این باور است که اگر رسانه به درآمدزایی نرسد، محکوم به شکست است. قاسمی، اعتبار شخصی‌اش را دلیل توسعه و برداشتن قدم‌های اول درآمدزایی دیجیاتو عنوان کرد و توضیح داد که تبلیغات ایرانسل در سایت دیجیاتو از اولین درآمدهای این رسانه بوده است. قاسمی همچنین درباره رقبای این رسانه حوزه ICT، بهینه‌سازی و گسترش بخش‌های زیرمجموعه دیجیاتو و پرورش خبرنگاران گفت.

قاسمی در پاسخ به سوال آرمان صفایی درباره عبور از یک رسانه فناوری به رسانه‌ حوزه‌های صنعتی گفت: «تکنولوژی بازه گسترده‌ای دارد و دیجیاتو به‌عنوان رسانه حوزه فناوری، بخش‌هایی از صنعت که مرتبط با فناوری اطلاعات هستند را نیز به فعالیت‌هایش اضافه کرده است.» او هزینه نیروی انسانی را بیشترین هزینه‌های این سازمان دانسته است.
برای شنیدن نسخه صوتی ویدئوکست شعاع‌ می‌توانید به سایت شعاع‌کست، شنوتو و کست‌باکس مراجعه کنید و اگر علاقه‌مند به تماشای نسخه ویدیویی این گفت‌وگو هستید، ویدئوکست شعاع را در آپارات و یوتیوب دنبال کنید.

 

پروانه حسین‌زاده

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

آخرین اخبار منتشر شده
تعامل بانک مرکزی و اتاق ایران برای ارائه خدمات جدید به فعالان اقتصادی چهارمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی صبا برگزار شد صادرات فولاد با رویه جدید رفع تعهد ارزی متوقف می‌شود معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی برنامه‌های حمایتی دارد دوره دوم «گفت‌و‌گوهای داورانه» با تمرکز بر تازه‌های حوزه داوری آغاز شد بررسی مشکلات تخصیص ارز، صدور مجوز و مسائل گمرکی واحدهای تولیدی تفکیک سیاست تجاری از سیاست ارزی در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفت درج نشانگر باقی‌مانده آنتی‌بیوتیک‌ها و فرهنگ‌سازی مصرف پروبیوتیک‌ها ضروری است مسابقه «بُرد-بُرد» اسنپ برای کاربران راننده آغاز شد مسائل بخش خصوصی در حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گزارش کمپین دیجی‌فای کلیک ۱۴۰۲ منتشر شد  استارتاپ داهیر از استان بوشهر برنده چهارمین دوره اینوتکس بتل شد مجمع عمومی اتاق مشترک ایران و فرانسه، هفته اول خرداد برگزار می‌شود حضور پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در نمایشگاه اینوتکس 2024 پنل کتاب‌های آینده چطور نوشته و منتشر خواهند شد؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها