تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

قسمت بیست‌وسوم شعاع منتشر شد
قسمت بیست‌وسوم ویدیو‌کست شعاع منتشر شد؛

مدیرعامل زیبال از چالش‌ها و فرصت‌های حوزه فین‌تک می‌گوید

قسمت بیست‌وسوم شعاع منتشر شد

آرمان صفایی، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار تریبون در بیست‌وسومین قسمت از ویدیوکست شعاع با مهدی فاطمیان، مدیرعامل زیبال و رئیس انجمن فین‌تک گفت‌وگو کرد. این قسمت از ویدیوکست شعاع که به صورت صوتی و تصویری در پلتفرم‌های مختلف پخش ویدیو و پادکست موجود است، درباره چالش‌ها و فرصت‌های صنعت فین‌تک است.

فاطمیان در این قسمت از شعاع‌کست به راه‌اندازی زیبال و چگونگی ایجاد آن اشاره می‌کند. در ابتدای این قسمت، مدیرعامل زیبال از آشنایی و همکاری با دیگر موسسان این شرکت فعال در حوزه فین‌تک می‌گوید و سپس به معرفی خدمات این شرکت می‌پردازد. مهدی فاطمیان سپس به ارائه توضیحاتی درباره محصولات زیبال می‌پردازد. این شرکت در ابتدا کار خود را با کارت‌خوان‌ها آغاز کرده و اکنون یکی از پرداخت‌یارهای شناخته‌شده در ایران است.

رگولاتوری مهم‌ترین چالشی است که مدیرعامل زیبال در شعاع‌کست به آن اشاره می‌کند. او بر این باور است که کسانی که در حوزه‌های فین‌تک و پرداخت فعالیت می‌کنند، بار مشکلاتی که در زیرساخت‌های بانکی وجود دارد را به دوش می‌کشند. به عقیده فاطمیان، رقابت در این حوزه بسیار زیاد است ولی این موضوع سبب تفرقه نشده و فعالان فین‌تک سعی می‌کنند با یکدیگر متحد باشند.

مدیرعامل زیبال در این گفت‌وگو از تفاوت کارت‌های بانکی در کشورهای مختلف می‌گوید و به سرویس‌های فناورانه‌ای اشاره می‌کند که توسط فعالان حوزه فین‌تک در ایران راه‌اندازی شده‌اند. همچنین، مسائلی چون تکنولوژی‌های وام‌دهی (لندتک)، مدیریت نقدینگی، پرداخت‌های رمزارزی در این گفت‌وگو مطرح شدند. برای شنیدن نسخه صوتی این ویدیوکست، می‌توانید به سایت شعاع‌کست، شنوتو و کست‌باکس مراجعه کنید و اگر علاقه‌مند به تماشای نسخه ویدیویی این گفت‌وگو هستید، می‌توانید ویدئوکست شعاع را در آپارات و یوتیوب ببینید.

 

پروانه حسین‌زاده

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

آخرین اخبار منتشر شده
تعامل بانک مرکزی و اتاق ایران برای ارائه خدمات جدید به فعالان اقتصادی چهارمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی صبا برگزار شد صادرات فولاد با رویه جدید رفع تعهد ارزی متوقف می‌شود معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی برنامه‌های حمایتی دارد دوره دوم «گفت‌و‌گوهای داورانه» با تمرکز بر تازه‌های حوزه داوری آغاز شد بررسی مشکلات تخصیص ارز، صدور مجوز و مسائل گمرکی واحدهای تولیدی تفکیک سیاست تجاری از سیاست ارزی در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفت درج نشانگر باقی‌مانده آنتی‌بیوتیک‌ها و فرهنگ‌سازی مصرف پروبیوتیک‌ها ضروری است مسابقه «بُرد-بُرد» اسنپ برای کاربران راننده آغاز شد مسائل بخش خصوصی در حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گزارش کمپین دیجی‌فای کلیک ۱۴۰۲ منتشر شد  استارتاپ داهیر از استان بوشهر برنده چهارمین دوره اینوتکس بتل شد مجمع عمومی اتاق مشترک ایران و فرانسه، هفته اول خرداد برگزار می‌شود حضور پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در نمایشگاه اینوتکس 2024 پنل کتاب‌های آینده چطور نوشته و منتشر خواهند شد؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها