تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

قسمت بیست و هفتم ویدئوکست شعاع منتشر شد

قسمت بیست و هفتم ویدئوکست شعاع منتشر شد

قسمت بیست و هفتم ویدئوکست شعاع منتشر شد

قسمت بیست‌وهفتم ویدیوکست شعاع که گفت‌وگوی خودمانی آرمان صفایی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل تریبون با فعالان اکوسیستم استارتاپی ایران است، منتشر شد. محمد فرخ‌نژاد، مدیرعامل دیجی‌فای مهمان این قسمت از ویدیوکست شعاع است و مسائل مرتبط با بازار خرده‌‌فروشی را بررسی می‌کند. فرخ‌نژاد، در این ویدیوکست ابتدا یک بیوگرافی از خودش و فعالیت‌هایی که در طول زندگی‌اش انجام داده، ارائه می‌کند. این کارآفرین جوان در ادامه به ایده راه‌اندازی دیجی‌فای و دیگر استارتاپ‌هایی که تاسیس کرده پرداخت.

فرخ‌نژاد، از چالش‌های سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوآورانه گفت و توضیح داد: «تا زمانی‌که سرمایه‌گذار نداشتیم، نسبت به از دست دادن کسب‌وکارمان ترسی نداشتیم.» او معتقد است که در حوزه خرده‌فروشی رقبای زیادی وجود دارد اما در عین حال چالش‌های این حوزه نیز در حال افزایش است. محمد فرخ‌نژاد، با بررسی سیر تکامل رسیدن به استارتاپ دیجی‌فای گفت بونوس ۳۶۰ یکی از استارتاپ‌هایی بوده که راه‌اندازی کرده و موفق به جذب سرمایه در آن شده بود و پس از آن، به راه‌اندازی دیجی‌فای و ورود به خانواده دیجی‌کالا اشاره کرد.

به گفته فرخ‌نژاد، دیجی‌فای به کسب‌وکارهای خرد کمک می‌کند تا سایت خود را ایجاد کنند و بازارشان را بسازند. او گفت که در اردیبهشت ۱۴۰۲ طرح کلیک توسط تیم دیجی‌فای ارائه شد و در نهایت دیجی‌فای کلیک شکل گرفت. فرخ‌نژاد توضیح داد که دیجی‌فای کلیک به کسب‌وکارها کمک می‌کند به سادگی سایت خود را بسازند. او همچنین آماری از فعالیت‌های «دیجی‌فای کلیک» ارائه کرد و گفت: «در دی تا اسفند ۱۴۰۲، بیش از ۵۰ هزار کسب‌وکار را داخل دیجی‌فای آوردیم و بیش از هشت هزار وب‌سایت فعال داریم.» او توضیح می‌دهد که «برخی معتقدند سرویس‌های بازارساز فقط به درد کسب‌وکارهایی می‌خورد که به تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند؛ با وجود آن‌که این تصویر اشتباه نیست، اما دیجی‌فای با کسب‌وکارها کش می‌آید یعنی سرویسی است که در همه مراحل همراه کسب‌وکارها می‌آید.» مدیرعامل دیجی‌فای در بخش دوم صحبت‌هایی که با آرمان صفایی داشته، به ظرفیت‌های دیجی‌کالا در زمینه خرده‌فروشی آنلاین و آفلاین اشاره می‌کند.

نسخه صوتی این ویدئوکست شعاع‌ را می‌توانید در سایت شعاع‌کست، شنوتو و کست‌باکس بشنوید و اگر علاقه‌مند به تماشای نسخه ویدیویی این گفت‌وگوی شنیدنی هستید، می‌توانید ویدئوکست شعاع را در آپارات و یوتیوب دنبال کنید و ببینید.

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

آخرین اخبار منتشر شده
تالارهای بورس کالای ایران میزبان عرضه ۶۸۰ هزار و ۱۶۱ تن انواع کالا و محصول برگزاری سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی برق با مشارکت همراه اول گسترش 493 معدن کوچک مقیاس توسط ایمیدرو عضویت ایران در اتحادیه بین‌المللی اعتبارسنجی آزمایشگاه‌ها 15 محصول فناورانه حوزه سلامت در افتتاحیه نمایشگاه ایران هلث رونمایی خواهد شد تشکیل کارگروه راهبردی تجهیزات پزشکی در اتاق اصناف ایران تعامل بانک مرکزی و اتاق ایران برای ارائه خدمات جدید به فعالان اقتصادی چهارمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی صبا برگزار شد صادرات فولاد با رویه جدید رفع تعهد ارزی متوقف می‌شود معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی برنامه‌های حمایتی دارد دوره دوم «گفت‌و‌گوهای داورانه» با تمرکز بر تازه‌های حوزه داوری آغاز شد بررسی مشکلات تخصیص ارز، صدور مجوز و مسائل گمرکی واحدهای تولیدی تفکیک سیاست تجاری از سیاست ارزی در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفت درج نشانگر باقی‌مانده آنتی‌بیوتیک‌ها و فرهنگ‌سازی مصرف پروبیوتیک‌ها ضروری است مسابقه «بُرد-بُرد» اسنپ برای کاربران راننده آغاز شد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها