تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

حسین ملک نژاد، رسمیو

حسین ملک‌نژاد، مهمان قسمت بیست‌وششم ویدئو‌کست شعاع شد

حسین ملک نژاد، رسمیو

قسمت بیست و ششم ویدئوکست‌ شعاع که گفت‌وگوی آرمان صفایی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل تریبون با حسین ملک‌نژاد، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل رسمیو است، منتشر شد. در این قسمت، ملک‌نژاد درباره کسب‌وکاری که راه‌اندازی کرده، صحبت می‌کند. به گفته هم‌بنیان‌گذار رسمیو، او از سال ۹۵ در اندیشکده شفافیت برای ایران مشغول به فعالیت بوده و جرقه راه‌اندازی کسب‌وکار رسمیو از آن زمان به ذهنش رسیده است. سپس، ملک‌نژاد به ارائه چالش‌ها و روند تاسیس این شرکت پرداخت.

ملک‌نژاد، گوناگونی مخاطبان رسمیو و نداشتن یک پرسونای مشخص از کسانی که از سایت استفاده می‌کنند را یکی از چالش‌‌های اصلی‌شان عنوان کرد و گفت: «یکی از چالش‌های ما این است که یک پرسونای مشخصی از مصرف‌کنندگان سایت نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که مثلاً دیجیتال مارکترها از سایت ما استفاده می‌کنند.»

او بر این باور است که شرکت‌ها باید شفاف باشند و برای آن‌که این شفافیت را ایجاد کند، شرکت رسمیو را راه‌اندازی و اداره می‌کند. رسمیو، ابزاری برای جستجوی شرکت‌های ایرانی است. در واقع، این کسب‌وکار اقدامی را که روزنامه رسمی به‌صورت آفلاین انجام می‌دهد به‌صورت آنلاین ارائه می‌کند. هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل رسمیو معتقد است که با وجود تلاش‌هایی که انجام می‌شود،‌ هنوز تمام فعالیت‌های اقتصادی به‌طور کلی شفاف نیست. با این‌حال، آن‌ها سعی دارند تا جایی که می‌شود به شفاف‌سازی شرکت‌ها و بهینه‌سازی اطلاعات کمک کند.

نسخه صوتی این ویدئوکست شعاع‌ را می‌توانید در سایت شعاع‌کست، شنوتو و کست‌باکس بشنوید و اگر علاقه‌مند به تماشای نسخه ویدیویی این گفت‌وگوی شنیدنی هستید، می‌توانید ویدئوکست شعاع را در آپارات و یوتیوب دنبال کنید و ببینید.

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

آخرین اخبار منتشر شده
احیای کمیته ارزی اتاق ایران با مصوبه هیئت‌رئیسه اتاق‌های بازرگانی به دنبال جذب سرمایه برای تقویت اقتصاد دانش‌محور معرفی ناشران برتر کشور در فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا امکان درخواست غیرحضوری و ارسال کارت بانکی به هر نقطه از ایران رایزنی اتاق اصناف ایران با سفرای کشورها برای صادرات کالا تالارهای بورس کالای ایران میزبان عرضه ۶۸۰ هزار و ۱۶۱ تن انواع کالا و محصول برگزاری سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی برق با مشارکت همراه اول گسترش 493 معدن کوچک مقیاس توسط ایمیدرو عضویت ایران در اتحادیه بین‌المللی اعتبارسنجی آزمایشگاه‌ها 15 محصول فناورانه حوزه سلامت در افتتاحیه نمایشگاه ایران هلث رونمایی خواهد شد تشکیل کارگروه راهبردی تجهیزات پزشکی در اتاق اصناف ایران تعامل بانک مرکزی و اتاق ایران برای ارائه خدمات جدید به فعالان اقتصادی چهارمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی صبا برگزار شد صادرات فولاد با رویه جدید رفع تعهد ارزی متوقف می‌شود معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی برنامه‌های حمایتی دارد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها