تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

مدیرعامل میاره در قسمت بیست‌وچهارم ویدئوکست شعاع
مدیرعامل «میاره» در قسمت بیست‌وچهارم ویدئوکست شعاع مطرح کرد:

ایران، رتبه خوبی در صنعت حمل‌ونقل دارد

مدیرعامل میاره در قسمت بیست‌وچهارم ویدئوکست شعاع

قسمت بیست‌وچهارم ویدئوکست شعاع با گفت‌وگوی اختصاصی آرمان صفایی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل تریبون با امیراحمد برکتین، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل «میاره» منتشر شد. مدیرعامل «میاره» در این قسمت از ویدیوکست شعاع مسیر توسعه این استارتاپ B2B را از ابتدا تاکنون شرح می‌دهد.
برکتین در این گفت‌وگو به ایده اولیه راه‌اندازی این استارتاپ و همکاری با دیگر بنیان‌گذاران «میاره»‌ اشاره می‌کند. او در ادامه صحبت‌هایش روی تحقیق در بازار تاکید می‌کند و توضیح می‌دهد که برای راه‌اندازی این استارتاپ، شرکت‌های مختلفی را در بازار خارج از ایران بررسی کرده‌اند.

نیاز به پلتفرم لجستیک در استارتاپ‌های حوزه غذا

امیراحمد برکتین، در شعاع‌کست به جذابیت بازار رستوران و فروش اینترنتی غذا اشاره می‌کند و از استارتاپ‌های حوزه فروش محصولات و به‌خصوص محصولات غذایی که در سال ۹۵ مشغول به کار بودند مانند بامیلو، زودفود، ریحون و چیلیوری نام می‌برد. او معتقد است که موسسان «میاره» متوجه مشکلاتی شده بودند که استارتاپ‌های ارسال غذا در زمینه حمل‌ونقل دارند و تصمیم گرفتند این خلاء را پر کنند. برکتین بر این باور است که با وجود بازیگران متعدد حوزه لجستیک که قبل و بعد از «میاره» تاسیس شده‌اند، چون آن‌ها بازار هدف و مدل کسب‌وکار متفاوتی داشته‌اند تا حدود زیادی موفق عمل کرده‌اند.

۳۰ هزار پیک موتوری فعال در استارتاپ «میاره»

مدیرعامل «میاره» در ویدیوکست شعاع، آماری از فعالیت‌های این شرکت را ارائه می‌کند که در میان این آمار، همکاری ۹ هزار کسب‌وکار و ۳۰ هزار پیک موتورسوار با «میاره»‌ به چشم می‌خورد.او در ادامه آماری از بازار خرده‌فروشی و کالاهای سوپرمارکتی می‌دهد و آن را با بازارهای جهانی مقایسه می‌کند. برکتین، توضیح می‌دهد که حمل‌ونقل در ایران رتبه‌ی خوبی دارد و این موضوع را به دلیل عملکرد شرکت‌های حوزه لجستیک و پست می‌داند.

در صورتی که می‌خواهید نسخه صوتی این ویدیوکست را بشنوید که داستان شکل‌گیری «میاره» و عملکرد آن در یک بازار گوشه‌ای را نشان می‌دهد، می‌توانید به سایت شعاع‌کست، شنوتو و کست‌باکس مراجعه کنید و اگر علاقه‌مند به تماشای نسخه ویدیویی این گفت‌وگو هستید، می‌توانید ویدئوکست شعاع را در آپارات و یوتیوب ببینید.

اتاق خبر ویدئوکست شعاع

ویدئوکست شعاع

آخرین اخبار منتشر شده
اتاق‌های بازرگانی به دنبال جذب سرمایه برای تقویت اقتصاد دانش‌محور معرفی ناشران برتر کشور در فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا امکان درخواست غیرحضوری و ارسال کارت بانکی به هر نقطه از ایران رایزنی اتاق اصناف ایران با سفرای کشورها برای صادرات کالا تالارهای بورس کالای ایران میزبان عرضه ۶۸۰ هزار و ۱۶۱ تن انواع کالا و محصول برگزاری سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی برق با مشارکت همراه اول گسترش 493 معدن کوچک مقیاس توسط ایمیدرو عضویت ایران در اتحادیه بین‌المللی اعتبارسنجی آزمایشگاه‌ها 15 محصول فناورانه حوزه سلامت در افتتاحیه نمایشگاه ایران هلث رونمایی خواهد شد تشکیل کارگروه راهبردی تجهیزات پزشکی در اتاق اصناف ایران تعامل بانک مرکزی و اتاق ایران برای ارائه خدمات جدید به فعالان اقتصادی چهارمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی صبا برگزار شد صادرات فولاد با رویه جدید رفع تعهد ارزی متوقف می‌شود معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی برنامه‌های حمایتی دارد دوره دوم «گفت‌و‌گوهای داورانه» با تمرکز بر تازه‌های حوزه داوری آغاز شد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها