تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 8 اردیبهشت 1403

اتاق خبر فناپ

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان

فراخوان سرمایه‌گذاری سکوی تامین مالی جمعی «اینوستوران» منتشر شد

سکوی تامین مالی جمعی «اینوستوران» برای سرمایه‌گذاری در ۲ طرح صنعتی «سیرنگ» و «ویتا» فراخوان داد.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، سکوی تامین مالی «اینوستوران» از زیرمجموعه‌های شرکت شناسا است که با حمایت شرکت فناپ، به‌عنوان بازوی تامین مالی جمعی گروه مالی پاسارگاد در زمینه تامین مالی کسب‌وکارها زیرنظر شرکت فرابورس فعالیت می‌کند.

تامین مالی جمعی (کراد فاندینگ) که به آن جمع‌سپاری مالی نیز گفته می‌شود، یک روش محبوب، موثر و نوآور برای تسهیل ارتباط میان بنیان‌گذاران کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

سکوی «اینوستوران» با ایجاد پلی میان بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران، از یک‌سو به کارآفرینان کمک می‌کند تا منابع مالی لازم برای تحقق برنامه‌های خود را به‌دست آورند و از سویی دیگر بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

از مهم‌ترین مزیت‌های سکوی تامین مالی جمعی «اینوستوران» برای سرمایه‌گذاران، کاهش زمان و هزینه‌های شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ارزیابی دقیق مالی و کسب‌وکاری سرمایه‌پذیران، معافیت از پرداخت مالیات سرمایه‌گذاری، تضمین اصل سرمایه و کاهش ریسک برای سرمایه‌گذاران و نیز سهولت در سرمایه‌گذاری حتی برای سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای است.

در این راستا دو طرح باز شرکت‌های «پرواز یاران سیرنگ» و «ویستا تجهیز احیا (ویتا)» در سکوی تامین مالی گروه اینوستوران برای سرمایه‌گذاران موجود است.

عمده فعالیت شرکت «پرواز یاران سیرنگ»، مربوط به ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ادوات پیشرفته و صنعتی در حوزه کشاورزی و پهپادی، ساخت، تولید، واردات و فروش ادوات پیشرفته صنعتی، کشاورزی و پهپادی، برگزاری همایش‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با فعالیت شرکت است.

شرکت «ویستا تجهیز احيا (ویتا)» نیز به احیای و بازیابی تجهیزات پزشکی با هدف تعمیر و بازتولید مجدد تجهیزات اسقاطی و فرسوده بیمارستان‌ها، در جهت خدمت‌رسانی به صنعت سلامت و مراکز درمانی با رویکرد توسعه تکنولوژی در کشور مشغول است.

علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری مطمئن در این طرح‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی اینوستوران مراجعه کنند.

اتاق خبر فناپ

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان

آخرین اخبار اتاق خبر فناپ
آخرین اخبار منتشر شده
 تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا با تعطیلی روز پنج‌شنبه خطر حذف ایران از تجارت جهانی قطعی خواهد بود پیش‌بینی سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده  شکل‌گیری زنجیره ارزش منطقه‌ای، نیازمند همکاری بخش خصوصی کشورهای منطقه است سفرهای درمانی رایگان با اسنپ لازمه ایجاد محیط کار مدرن، اهمیت به مسائل بهداشتی است برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مروری بر مهمترین اتفاقات افتتاحیه نمایشگاه «ایران اکسپو 2024» قرارداد پیاده‌سازی فیبر نوری مبین‌نت در شهر دزفول به امضا رسید ضرورت ایجاد معنا در زندگی شغلی پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 میزبانی پاویون اتاق ایران از فعالان اقتصادی در نمایشگاه اکسپو حضور نمایندگان فرش دستبافت ایران در نمایشگاه دموتکس دبی همراه اول از نخستین کیوسک‌های دیجیتال سلامت رونمایی کرد رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها