تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 8 اردیبهشت 1403

اتاق خبر فناپ

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان

در راستای آموزش مسیرهای شغلی برای جذب در هلدینگ فناپ؛

مسابقه «هفت‌خان» با همکاری «کمپس آموزشی فناپ» و «کوئرا» برگزار می‌شود

مسابقه الگوریتمی «هفت‌خان» با هدف آموزش مسیرهای شغلی به علاقه‌مندان جذب در شرکت‌های گروه فناپ، با تلاش مشترک کمپس‌ آموزشی فناپ (Fanap Training Campus) و جامعه‌ برنامه‌نویسان ایرانی «کوئرا» برگزار می‌شود.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از واحد روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، این مسابقه یکی از اقدامات در دست انجام کمپین «توانا بود، هرکه دانا بود!» است که با تلاش هلدینگ فناپ، توسط کمپس‌ آموزشی فناپ (Fanap Training Campus) در راستای سنجش مهارت و آموزش مسیرهای شغلی‌ مبتنی بر نیاز گروه شرکت‌های فناپ و جذب در این شرکت‌ها، طراحی شده است.

فناپ، به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی کسب‌وکار دیجیتال ایران، در راستای راهبری خود در اقتصاد دیجیتال، با «فناپ‌کمپس» راهی را باز کرده تا تمامی کسانی که به یادگیری تخصص و کسب تجربه نیاز دارند، از هر نقطه‌ای در ایران، بتوانند به کامل‌ترین دوره‌های آموزشی‌ مهارتی لازم برای جذب در بازار کار دسترسی داشته باشند.

خروجی کمپین آموزشی «توانا بود، هرکه دانا بود!» به‌‌عنوان بزرگترین مرجع آموزش مهارت فناپ، قرار است آموزش مستقیم به ۲۵۰۰ نفر را اجرایی کند تا نفرات برتر در ۲۵ موقعیت مختلف شغلی در شرکت‌های فناپ (با ظرفیت ۴۰۰ نفر) و ۴۰۰ نفر در سایر شرکت‌های اکوسیستم جذب شوند.

در این کمپین، شرکت‌های فناپ مسیرهای شغلی‌ مختلفی در حوزه‌های هوش مصنوعی، مهندسی نرم‌افزار، زیرساخت و پردازش ابری را آموزش می‌دهند.
حوزه هوش مصنوعی مربوط به متخصص یادگیری ماشین، متخصص بینایی ماشین و مهندس داده است. حوزه مهندسی نرم‌افزار به توسعه‌دهنده FrontEnd و BackEnd و برنامه‌نویسیNet. ،Java وGO اختصاص دارد.

حوزه زیرساخت مربوط به متخصص فیبرنوری، متخصص شبکه پسیو دیتاسنتر، متخصصVoIP، متخصص ارتباطات وایرلس و متخصص شبکه‌های موبایلی می‌شود و حوزه پردازش ابری نیز مربوط به‌ آموزش متخصص تست نفوذ وب، متخصص دواپس، متخصص مسیریابی شبکه BGP و متخصص مسیریابی شبکه OSPFاست.

شروع کمپس آموزشی فناپ از ۱۸ آذر است و به‌مدت ۱۰۰ روز ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این کمپین آموزشی باید از مسیر «هفت‌خان» عبور کنند. شرکت در این مسابقه مشخص می‌کند که آیا فرد برای ورود به مسیر شغلی دلخواهش آمادگی لازم دارد و یا خیر!

پاسخی که فرد به پرسش‌های داخل مسابقه «هفت‌خان» می‌دهد، سرنوشت وی را برای مسیر یادگیری در فناپ‌کمپس (Fanap Training Campus) رقم می‌زند.

در این مسابقه، ۶ خان اول مربوط به پرسش‌های چهارگزینه‌ای و کوتاه‌پاسخ در زمینه‌های هوش، ریاضیات پایه، خلاقیت، حل مسئله، مهارت‌های تحلیلی و آگاهی است و خان هفتم به یک مسابقه الگوریتمی کامل اختصاص دارد.

جزییات بیشتر در لینک‌های فناپ‌کمپس و مسابقه هفت‌خان قرار داده شده است.

اتاق خبر فناپ

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان

آخرین اخبار اتاق خبر فناپ
آخرین اخبار منتشر شده
شرط اساسی برای فروش سهام استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری در اقتصاد دیجیتال است  تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا با تعطیلی روز پنج‌شنبه خطر حذف ایران از تجارت جهانی قطعی خواهد بود پیش‌بینی سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده  شکل‌گیری زنجیره ارزش منطقه‌ای، نیازمند همکاری بخش خصوصی کشورهای منطقه است سفرهای درمانی رایگان با اسنپ لازمه ایجاد محیط کار مدرن، اهمیت به مسائل بهداشتی است برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مروری بر مهمترین اتفاقات افتتاحیه نمایشگاه «ایران اکسپو 2024» قرارداد پیاده‌سازی فیبر نوری مبین‌نت در شهر دزفول به امضا رسید ضرورت ایجاد معنا در زندگی شغلی پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 میزبانی پاویون اتاق ایران از فعالان اقتصادی در نمایشگاه اکسپو حضور نمایندگان فرش دستبافت ایران در نمایشگاه دموتکس دبی همراه اول از نخستین کیوسک‌های دیجیتال سلامت رونمایی کرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها