تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 8 اردیبهشت 1403

اتاق خبر تریبون

تجارت الکترونیک ایماژ

افتتاح مرکز فناوری امید دانشگاه شریف
با حضور روح‌الله دهقانی فیروز آبادی

آیین افتتاح مرکز فناوری امید دانشگاه شریف برگزار شد

افتتاح مرکز فناوری امید دانشگاه شریف

عصر روز چهارشنبه 18 بهمن همزمان با مبعث رسول اکرم، معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حضور در مرکز فناوری امید دانشگاه شریف این مجموعه را افتتاح کرد.

روح‌الله دهقانی فیروز آبادی، با حضور در این مرکز و افتتاح آن در جریان عملیات انجام شده برای بازسازی عمرانی و تجهیز ساختمان مرکز فناوری امید قرار گرفت.

بهنام طالبی، رئیس پارک علم‌وفناوری دانشگاه شریف در آغاز این آیین ضمن خوش‌آمدگویی به ارائه گزارش فرایند آماده‌سازی این مرکز و تعداد تیم‌های مستقر در این مرکز و ناحیه نوآوری شریف پرداخت.

پس از ارائه بهنام طالبی، دهقانی فیروز آبادی به بازدید از واحد‌های مستقر در این مرکز فناوری پرداخت و از نزدیک با شرکت‌ها و استارتاپ‌های نوآور دیدار و گفتگو کرد و خواسته‌های آن‌ها را شنید و در جریان فعالیت این کسب‌وکارها قرار گرفت.

لاین بین‌الملل پلتفرم تریبون، یکی از واحد‌های مستقر در مرکز فناوری امید میزبان روح‌الله دهقانی فیروز آبادی بود .

در ادامه مدیران لاین بین‌المللی تریبون، به ارائه مدل کسب‌وکار این استارتاپ پرداختند.

 

 

 

 

 

 

اتاق خبر تریبون

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
قرارداد پیاده‌سازی فیبر نوری مبین‌نت در شهر دزفول به امضا رسید ضرورت ایجاد معنا در زندگی شغلی پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 میزبانی پاویون اتاق ایران از فعالان اقتصادی در نمایشگاه اکسپو حضور نمایندگان فرش دستبافت ایران در نمایشگاه دموتکس دبی همراه اول از نخستین کیوسک‌های دیجیتال سلامت رونمایی کرد رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شد رکورد تولید مواد معدنی در سرب و روی مهدی‌آباد ثبت‌ شد نشست B2B با هیئت‌تجاری گرجستان برگزار می‌شود دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود آسیاتک ابتدای شهریور از مرکز داده ۵۵۰ رکی پیام بهره‌برداری می‌کند چهارمین نشست هم‌اندیشی با فعالان زیست‌بوم کارآفرینی در ناحیه نوآوری شریف برگزار شد همایش تجاری ایران و کوبا برگزار می‌شود می‌خواستیم در ۱۴۰۴ اقتصاد اول منطقه باشیم؛ یک سوم عربستان و ترکیه شدیم
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها