تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اتاق خبر تریبون

تجارت الکترونیک ایماژ

گفتگوی آرش سروری با آرمان صفایی در الکامپ 2023 - استودیو الکامپ
آرمان صفایی مدیرعامل تریبون در استودیو الکامپ مطرح کرد:

جذب نیروی متخصص تبدیل به یک ابر چالش شده است

گفتگوی آرش سروری با آرمان صفایی در الکامپ 2023 - استودیو الکامپ

تریبون‌نیوز/ آرمان صفایی؛ مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار پلتفرم تریبون در برنامه استودیو الکامپ حاضر شد. او که از فعالان شناخته‌ شده‌ی اکوسیستم نوآوری کشور محسوب می‌شود در این برنامه پیرامون فعالیت‌های مجموعه‌ی تریبون گفت: «تریبون فعالیت خود را از سال 1397 شروع کرده است و می‌خواهد تریبونی برای کسب‌وکارهای کشور باشد. فعالیت اصلی آن تسهیل ارتباط رسانه‌ها و کسب‌وکارها است. از رسانه‌های بزرگ داخلی و خارجی گرفته تا سایت‌های تخصصی و محلی از طریق پنل تریبون‌ در دسترس هستند. در حال حاضر حدود بیست هزار رسانه در پنل تریبون وجود دارد که می‌توانند پیام کسب‌وکارها را به مخاطبان برسانند».

او همچنین در خصوص مدل همکاری تریبون و یکتانت نیز گفت: «در گروه یکتانت یکسری کسب‌وکار داریم که برخی در دل یکتانت شکل گرفته و برخی دیگر نیز در آنها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است. تریبون در زمان تاسیس ذیل یکتانت فعالیت خود را شروع کرده است و کم‌ کم در تلاش است تا هویت برند خود را ایجاد کند. این اولین دوره‌ی حضور ما به صورت مستقل در الکامپ است».

صفایی درباره‌ی حضور تریبون در نمایشگاه الکامپ 2023 گفت: «سرویس ارتباط و PR بخشی از خدمات تریبون است برای کسب‌وکارها و حضور نمایشگاهی خود را نیز از همین جنس می‌بینیم. سعی داریم با مشتریان گذشته‌ی خود ارتباط بگیریم و نظرات و پیشنهادت آن‌ها را دریافت کنیم. همچنین به دنبال خلق همکاری‌های جدید با استفاده از این فرصت هستیم. با توجه به نوع فعالیت تریبون که BTB است، الکامپ فرصت‌های بسیار خوبی را برای ما به وجود آورده است».

او درباره‌ی مهم‌ترین چالش‌های پیش روی تریبون گفت: «یکسری از چالش‌های موجود عمومی و فراگیر هستند که بر روی تمام اعضای اقتصاد دیجیتال تاثیرگذار است. در زمینه‌ی اکوسیستم نوآوری یکسری چالش‌های خاص داریم مثل جذب نیروی متخصص که تبدیل به یک ابر چالش شده است. چالش‌های دیگر مربوط می‌شود به خود بیزینس ما که این چالش‌ها جذاب است و راه حل آن‌ها را می‌دانیم. چالش‌های حوزه‌ی اقتصاد کلان که در خارج از کنترل ما است اصلی‌ترین مشکلات این حوزه هستند. تنها چیزی که در حال حاضر در خواست داریم پایداری کیفیت اینترنت است».

مدیرعامل تریبون درباره‌ی چگونگی همکاری با این مجموعه گفت: «تمام موارد مورد نیاز مشتریان در پنل تریبون به صورت سلف سرویس قرار دارد و کاربران می‌توانند با توجه به نیازهای خود از آنها استفاده کنند. غیر از این مورد نیز می‌توانند از طریق سایر راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشند».

او در خصوص آینده حوزه‌ی کاری تریبون در ایران نیز گفت: «صنعت خود ما به عنوان ترکیبی از حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال پی‌آر دارای روند جهانی مثبت است. این روند در ایران باید با شیب بیشتری از روند موجود در جهان به سمت رشد حرکت کند. در حال حال حاضر شیب رشد این صنعت صعودی است اما گاها تکانه‌های این شیب را کند می‌کند و همه‌ از این چالش‌ها مطلع هستیم. با توجه به ظرفیت‌های موجود اگر تکانه‌های محیطی بر آن اثر نگذارد آینده شفاف و خوبی را پیش‌بینی می‌کنم».

او درباره‌ی فعالیت‌های تریبون در زمینه‌ی PR گفت: «ما در تریبون شروع به برگزاری یکسری رویداد بنام تریبون‌کامز کرده‌ایم که آخرین دوره‌ی آن حدود یک ماه‌ پیش بود. تقریبا پس از افت چند وقت اخیر، اولین رویداد در اکوسیستم کشور بود که بازخوردهای خوبی نیز دریافت کردیم. این رویداد در حوزه‌ی روابط عمومی بود و مدیران سنتی و استارتاپی این حوزه را در کنارهم جمع کرده بودیم تا هم‌افزایی و تعامل صورت گیرد. در واقع می‌خواستیم موتور حوزه‌ی روابط عمومی را کمی دوباره روشن کنیم».

اتاق خبر تریبون

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است رئیس اتاق اصناف ایران با رایزن اقتصادی سفارت مجارستان دیدار کرد وزارت ICT، مقام اول کشور در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها