تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 21 اردیبهشت 1403

اتاق خبر هیتوبیت

اتاق خبر هیتوبیت

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با صالح خواجه دلویی مدیرعامل هیتوبیت در نمایشگاه الکامپ
مدیرعامل هیتوبیت در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز مطرح کرد

تعامل حاکمیت و فعالان رمزارز باید بیشتر شود

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با صالح خواجه دلویی مدیرعامل هیتوبیت در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ هیتوبیت یک صرافی رمزارزی است که در الکامپ امسال حضور پرشوری داشت. این مجموعه در دو فضای مجازی با بازدیدکنندگان نمایشگاه ارتباط داشت. در حاشیه‌ی نمایشگاه،  صالح خواجه دلویی؛ مدیرعامل هیتوبیت گفت‌وگویی با تریبون‌نیوز پیرامون چالش‌های حوزه‌ی رمزارز  داشت. او در همین خصوص گفت: « فضای رمزارزها در حال باز کردن راه و مسیر خود است. در ابتدا در تمام دنیا همیشه یک تقابلی با فناوری‌های جدید وجود دارد و پس از مدتی در طی یک روند آرام با توجه به کاربردهای آن، اقبال و تقاضا برای آن زیاد می‌شود. این مسیر برای دنیای رمزارزها و بلاکچین در ایران و جهان در حال طی شدن است. در واقع ناخودآگاه این اتفاق در حال انجام است».

او در ادامه گفت: «اگر نهادهای حاکمیتی ایران با فعالان و بازیگران این عرصه در تعامل بیشتر باشند و بتوانند هرچه زودتر وضعیت رگولاتوری را بهبود بخشند و یک چارچوب مشخص تعیین کنند، قطعا از این فضای مه‌آلود و نامعلوم خارج خوهیم شد. اگر قرار است الزامی نیز در این حوزه وجود داشته باشد باید برای فعالان این حوزه تعریف شده باشد و دلایل آن را بگویند. اگر بخواهیم فرار سرمایه در این حوزه اتفاق نیفتد، تعامل بین دو گروه باید بیشتر از این باشد».

او همچنین افزود: «چالش دیگری که در این حوزه‌ وجود دارد، سرویس‌های جدید است. یکسری از سرویس‌ها بر پایه‌ی فناوری بلاکچین وجود دارد و پلتفرم‌ها علاقه دارند آن‌ها را ارائه کنند. خیلی مهم است که وضعیت این سرویس‌ها از طرف حاکمیت مشخص شده باشد. در زمینه‌های آموزش و اطلاع‌رسانی به خود کاربران نیز حاکمیت باید برنامه و استراتژی داشته باشد. اگر همراهی و تعامل بین حاکمیت و بخش خصوصی و فعالان رمزارزی اتفاق نیفتد، قطعا این فضا آسیب خواهد دید. اکوسیستمی که در حوزه‌ی بلاکچین وجود دارد بسیار بزرگ است».

اتاق خبر هیتوبیت

اتاق خبر هیتوبیت

آخرین اخبار منتشر شده
دانش فنی تکنولوژی طرح تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ثبت شد آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد آغاز جمع‌آوری داده‌های دومین گزارش جامع روابط‌عمومی ایران اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها