تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

اتاق خبر اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان

شهاب جوانمردی به‌عنوان عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان انتخاب شد

شهاب جوانمردی، عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان شد

شهاب جوانمردی به‌عنوان عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان انتخاب شد

شهاب جوانمردی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران و مدیرعامل گروه شرکت‌های فناپ، به‌عنوان عضو اصلی هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان انتخاب شد. مدیرعامل فناپ توانست ۲۷۲ رای از ۴۱۰ رای این انتخابات را کسب‌ کند و یکی از اعضای اصلی اتاق ایران و آلمان شود.

مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق ایران و آلمان، روز دوشنبه ۲۹ آبان برگزار و در حاشیه این مجمع عمومی، هیئت‌رئیسه این اتاق بازرگانی نیز انتخاب شد. پس از شمارش آرای انتخاب هیئت‌رئیسه، از میان ۱۹ نفری که کاندید شده بودند، ۶ عضو اصلی ایرانی و ۲ عضو علی‌البدل در هیئت‌‌رئيسه انتخاب شدند.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی، شاهین اصغری، آرش سلطانی، ابراهیم جمیلی، شهاب جوانمردی و امیرهوشنگ فضلی در میان کاندیداهای ایرانی این انتخابات به‌عنوان اعضای اصلی و سعید روشنی و کاریا کوکبی به‌عنوان اعضای علی‌البدل اتاق بازرگانی ایران و آلمان انتخاب شدند.

یورگن فوگل، ورنر هلموت راینر کولرت، گونتر وایدلیش، روبرتن وبر، مارک کرشنبرگر، توماس ویلهم و ولفینگ نیز از بین کاندیداهای آلمانی توانستند آرای لازم را برای اعضای اصلی این انتخابات به دست آورند و اورس اروس و روبرت ریگلر هم به‌عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید صورت جلسه این انتخابات را مطالعه کنید.

اتاق خبر اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها