تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

اتاق خبر اتاق بازرگانی تهران

شهاب جوانمردی به عنوان چهره‌ ماندگار صنعت فناوری‌های مالی کشور انتخاب شد

شهاب جوانمردی به عنوان چهره‌ ماندگار صنعت فناوری‌های مالی کشور انتخاب شد

شهاب جوانمردی به عنوان چهره‌ ماندگار صنعت فناوری‌های مالی کشور انتخاب شد

شهاب جوانمردی، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، در نخستین رویداد عصر تراکنش به عنوان چهره ماندگار صنعت فناوری‌های مالی کشور در سال 1402 انتخاب شد.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، به پاس توسعه بازار اقتصاد دیجیتال و اثرگذاری صنفی در نخستین رویداد عصر تراکنش، جایزه چهره ماندگار را دریافت کرد.

او با بیان اینکه «این تندیس یکی از بهترین جایزه‌هایی است که تاکنون دریافت کرده‌ام»، ادامه داد: «این روزها اگر کسی روزنه‌ای به امید بگشاید، باید دستش را بوسید. اینکه دوستان ما در راه‌کار بهانه‌ای پیدا می‌کنند تا این محفل‌ها را برگزار کنند و روحیه ما را که در این کشور مانده‌ایم، زنده نگه می‌دارند، باارزش است.»

عصر تراکنش در مورد شهاب جوانمردی، چهره ماندگار صنعت فناوری‌های مالی کشور می‌نویسد:

زندگی شهاب جوانمردی را اگر بخواهیم دو قسمت کنیم، نقطه‌های زیادی می‌توانیم پیدا کنیم که از شهاب جوانمردی قبل و بعد از آن، صحبت کنیم. برای مثال تولید راهکار جامع بانکی؛ ایده‌ای که فناپ بر محور آن شکل گرفت؛ در یک کلام می‌توان جوانمردی را معمار فناپ خطاب کرد. اگر بخواهیم زندگی او را از قبل از این نقطه، در چند کلمه خلاصه کنیم؛ احتمالاً باید از این کلمات نام ببریم: خرمشهر، جنگ، مهاجرت، علامه حلی، کنکور، دانشگاه شریف، دانشگاه امیرکبیر، فناپ و تولید راهکار جامع بانکی.

امروز فناپ پا به دنیای فناوری فرای مالی گذاشته است و از پیشروان این حوزه در کشور است و آن کسی که فناپ را در این مسیر راهبری کرد، شهاب جوانمردی بود. او عادت ندارد در پیله‌های کوچک بماند. همان‌طور که وقتی وارد دنیای صنفی شد خودش را به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای محدود نکرد و امروز عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران است؛ مسیری که پیش از او طی نشده بود. به همین دلیل است که معتقدیم شهاب جوانمردی جسارت پا گذاشتن در راه‌های تازه را دارد؛ راه‌هایی که پیش از او کمتر کسی جسارت پا گذاشتن در آنها را داشته است.

اتاق خبر اتاق بازرگانی تهران

آخرین اخبار منتشر شده
تحول مشاغل با تغییرات فناورانه افزایش چهار برابری شرکت‌های‌ دانش‌بنیان حوزه نفت نسبت به دو سال قبل پاندمی کرونا منجر به تحول در صنعت خرده‌فروشی شد معلم خصوصی، قابلیت تازه فیلیمو مدرسه جزئیات ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴ با محوریت توسعه سرمایه انسانی راه‌اندازی اولین شهرک نوآور و هوشمند شیلات و گلخانه‌ای ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در استان سمنان افتتاح شد سمپاشی یک هکتار زمین کشاورزی با کمک پهباد تنها در ۱۰ دقیقه تبدیل پارک فناوری پردیس به هاب همکاری‌های مشترک با کشورهای همسایه تغییر روند برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی بهره‌وری دو تجهیز راهبردی جدید استخراج نفت در کشور بومی‌سازی می‌شود برگزاری رویداد المپیک فناوری در پایان مهرماه ۱۴۰۳ بروشورهای راهنمای سرمایه‌­گذاری برای انگاره‌سازی منتشر می‌شوند برگزاری نوبت دوم مجامع عمومی اتاق مشترک ایران و کره جنوبی در هفته اول خرداد بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از غرفه کارخانه نوآوری آمپر در اینوتکس ۲۰۲۴
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها