تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

اتاق خبر اتاق بازرگانی تهران

راهکارهای سازمان امور مالیاتی برای استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران عنوان کرد:

راهکارهای سازمان امور مالیاتی برای استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات

راهکارهای سازمان امور مالیاتی برای استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران جزئیات راهکارهای سازمان امور مالیاتی برای تسریع در استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات را توضیح داد. محمد لاهوتی با اشاره به اینکه این جزئیات در دیدار اخیر جمعی از صادرکنندگان با مسئولان ارشد سازمان امور مالیاتی مطرح شده است، تاکید کرد که این سازمان هم‌چنین مکلف است طلب مؤدیان را با بدهی آنها تهاتر کند.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، در جلسه هم‌اندیشی مسئولان سازمان امور مالیاتی و صادرکنندگان که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، مسئولان این سازمان اعلام کردند که هر یک از صادرکنندگان ترتیبی اتخاذ کنند تا در زمان تسلیم اظهارنامه فقط یکی از گزینه‌های «استرداد» یا «انتقال به دوره بعد» را انتخاب کنند و در صورت انتخاب گزینه «استرداد مالیات بر ارزش افزوده» از ثبت گزینه «انتقال اعتبار از دوره قبل» خودداری کنند.

هم‌چنین بر اساس اعلام مقامات سازمان امور مالیاتی اطلاعات هر دوره مالیاتی تنها تا قبل از شروع دوره بعد قابلیت ویرایش خواهد داشت.

محمد لاهوتی هم‌چنین تاکید کرد که براساس حکم دیوان عدالت اداری سازمان امور مالیاتی مکلف به تهاتر طلب مودیان با مالیات پرداختی آنهاست و این حکم برای تمامی ادارات مالیاتی لازم‌الاجرا بوده و صادرکنندگان می‌توانند طلب خود را با بدهی خود تهاتر کنند.

اتاق خبر اتاق بازرگانی تهران

آخرین اخبار منتشر شده
سمپاشی یک هکتار زمین کشاورزی با کمک پهباد تنها در ۱۰ دقیقه تاکید معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان بر تاسیس شهرک نخبگان تبدیل پارک فناوری پردیس به هاب همکاری‌های مشترک با کشورهای همسایه تغییر روند برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی بهره‌وری دو تجهیز راهبردی جدید استخراج نفت در کشور بومی‌سازی می‌شود برگزاری رویداد المپیک فناوری در پایان مهرماه ۱۴۰۳ بروشورهای راهنمای سرمایه‌­گذاری برای انگاره‌سازی منتشر می‌شوند برگزاری نوبت دوم مجامع عمومی اتاق مشترک ایران و کره جنوبی در هفته اول خرداد بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از غرفه کارخانه نوآوری آمپر در اینوتکس ۲۰۲۴ فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد ۴ رمزارز جدید به بیت‌پین اضافه شدند دستگاه زباله‌سوز گازی‌ساز به ناترازی انرژی کمک می‌کند بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت دهه کرامت معرفی شد همکاری همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران در زمینه هوشمندسازی زنجیره ارزش رویداد جذب سرمایه تکنوست سلامت
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها