تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

همراه اول در حال مذاکره با دیجی‌کالا برای خرید این شرکت است
مدیرعامل همراه اول اعلام کرد؛

مذاکرات برای خرید دیجی‌کالا در جریان است

همراه اول در حال مذاکره با دیجی‌کالا برای خرید این شرکت است

در روزهای اخیر، خبرهای متعددی درباره خرید دیجی‌کالا توسط همراه‌ اول منتشر شد و بسیاری از رسانه‌ها درباره این‌ موضوع که آیا سرآوا، سهام خود از دیجی‌کالا را به همراه‌ اول واگذار کرده، گمانه‌زنی کردند. با وجود تایید برخی از رسانه‌ها، خبر خرید دیجی‌کالا توسط همراه اول، پس از چند ساعت تکذیب شد.

حمید محمدی، هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا درباره این خبر در صفحه شخصی خود در شبکه‌ اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: «ما در ماه‌های گذشته، مذاکراتی را با تعدادی از سرمایه‌گذاران برای جذب سرمایه در دیجی‌کالا داشته‌ایم که یکی از این شرکت‌ها، حرکت اول (شرکت سرمایه‌گذاری همراه اول) بوده است. هیچ‌یک از این مذاکرات به نتیجه نرسیده‌اند. مثل همیشه اخبار جذب سرمایه را به‌اطلاع عموم و همکاران خواهیم رساند.»

توییت حمید محمدی درباره سرمایه گذاری همراه اول روی دیجی کالا

 

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول نیز با ارسال یک نامه به اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار که در کدال نماد همراه نیز آمده، درباره شایعه خرید سهام دیجی‌کالا واکنش نشان داد. در نامه مدیرعامل همراه اول آمده است: «پیرو شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص خرید سهام گروه دیجی‌کالا و همچنین پیگیری‌های آن سازمان محترم در این خصوص، به استحضار سهامداران محترم می‌رساند مذاکراتی در قالب سرمایه‌گذاری برای ورود یکی از شرکت‌های فرعی همراه اول (شرکت کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول) به دیجی‌کالا در جریان است و موضوع در حال مذاکره است که تاکنون نتیجه نهایی حاصل نشده و قراردادی نیز منعقد نشده است. لازم به توضیح است به محض رسیدن نتیجه و انعقاد قرارداد در این خصوص، مطابق ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس، موضوع از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.»

نامه مدیرعامل همراه اول درباره خرید سهام دیجی کالا

اگرچه مدیران همراه اول و دیجی‌کالا اعلام کرده‌اند که هنوز قراردادی منعقد و سهامی خریداری نشده، همچنان بحث‌های بسیاری درباره فروش سهام شرکت دیجی‌کالا وجود دارد.

 

 

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
آی‌هیت، نماد افتخار و نشانگر پیشرفت همه‌جانبه علمی‌ و فناوری ایران است بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور افتتاح می‌شود دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول برگزار شد وزارت امورخارجه از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ حمایت می‌کند اکسپو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان‌هاست بخش خصوصی ستون فقرات اقتصاد کشور است بازدید امید سحرخیز معاون زیربنایی، تولیدی و اقتصادی بازرس ویژه رئیس‌جمهور از غرفه ایمیدرو زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف رأی بیش از ۹۷ هزار نفر در جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه شناسنامه‌دار کردن نوآوری‌ها، رسالت مالکیت فکری است فرصت نمایشگاه ایران اکسپو برای تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان بخش کشاورزی حضور دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 پیگیری اتاق ایران برای بهبود محیط کسب‌و‌کار و تقویت تجارت ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» اعمال فیلترینگ در دیسکورد و مشکلات گسترده آن
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها