تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 21 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

مصاحبه‌س تریبون‌نیوز با محمد طهرانی از ققنوس در الکامپ
محمد طهرانی در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز گفت:

الکامپ یک فرصت بزرگ است

مصاحبه‌س تریبون‌نیوز با محمد طهرانی از ققنوس در الکامپ

تریبون‌نیوز/ ققنوس یک کسب‌وکار موفق در حوزه‌ی بلاکچین است که در سال‌های گذشته توانسته رشد بسیار خوبی را تجربه کند. محمد طهرانی؛ مدیر توسعه‌ی کسب‌وکار کنسرسیوم ققنوس در نمایشگاه الکامپ 2023 حاضر شده است. او در خصوص این نمایشگاه به تریبون‌نیوز گفت: «بعد از چند سال تاخیر و عدم برگزاری، امسال شاهد برگزاری مجدد الکامپ بودیم. بنظرم افراد باید از هر فرصتی که می‌توانند استفاده کنند تا پیام خود را به گوش مخاطبان خود برسانند. برگزار نشدن نمایشگاه از دست دادن این فرصت‌ها بود که خوشبختانه شاهد رفع این مشکل بودیم و الکامپ برگزار شد. خیلی از شرکت‌هایی که در سال‌های قبل حضور داشتند امسال دیگر نیستند و حضور آنها می‌توانست نمایشگاه را پررنگ‌تر کند. خیلی از شرکت‌هایی که حضور دارند جزو مجموعه‌هایی محسوب می‌شوند که در چهارسال غیبت الکامپ تاسیس شده‌اند. بنظرم حضور این شرکت‌ها باید قدر دانسته شود».

او در خصوص ققنوس نیز گفت: «شروع ققنوس به سال‌هایی 96 و 97 باز می‌گردد. در آن زمان هرکدام از ما در بانک‌های مورد نظر خود مشغول انجام پروژه‌های بلاکچینی بودیم. به دلیل وجود نیازهای موجود این شبکه شکل گرفت. خاصیت این شبکه اینگونه است که برخلاف سایر تکنولوژی‌ها کسی به تنهایی نمی‌تواند آن را به وجود آورد و نیاز است تا یک تیم کار آن را در دست گیرد. در طول این سال‌ها توانسته‌ایم خیلی از مشکلات را با راهکارهای خود حل کنیم. نگاهی که از روز اول به واسطه‌ی حضور در بانک‌ها داشتیم کمک می‌کند تا قانون‌گذار و رگولاتور را راحت‌تر درک کنیم. من بسیار نگران شکل نگرفتن فضای گفت‌وگو هستم. هرچقدر که ما کم‌تر گفت‌وگو کنیم فاصله‌ی میان استارتاپ‌ها و حاکمیت بیشتر می‌شود که به زیان دو طرف است. رویدادهای به مانند الکامپ به بهبود این فضا می‌تواند کمک کند».

او همچنین گفت: «ققنوس از روز نخست فعالیت خود بسیار تلاش کرده است که بتواند توکن‌های حوزه‌ی املاک را راه‌اندازی کند. بنظرم در سال جاری شاهد چند اتفاق بزرگ در حوزه‌ی توکن‌های املاک خواهیم بود. امیدوارم ققنوس بتواند در این فضا به رسالت خود دست ‌پیدا کند».

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
دانش فنی تکنولوژی طرح تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ثبت شد آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد آغاز جمع‌آوری داده‌های دومین گزارش جامع روابط‌عمومی ایران اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها