تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 21 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با علی زمان پور مدیرعامل پیام گستر در نمایشگاه الکامپ
مدیرعامل پیام گستر در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز مطرح کرد

اعتماد به برندهای ایرانی یک چالش است

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با علی زمان پور مدیرعامل پیام گستر در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ پیام گستر یک شرکت فعال در حوزه‌ی تولید نرم‌افزارهای CRM در ایران است. این شرکت که زیر مجموعه‌ی شرکت تجارت الکترونیک اول است در کنار سایر شرکت‌های این مجموعه در الکامپ 2023 حضور پیدا کرده است. علی زمان‌پور؛ مدیرعامل پیام گستر در خصوص فعالیت‌های این شرکت به تریبون‌نیوز گفت: «پیام گستر زیر مجموعه‌ی شرکت تجارت الکترونیک اول است. پیام گستر بخش تولید نرم‌افزار این مجموعه را انجام می‌دهد و در حال تولید نرم‌افزارهای CRM هستیم. پیام گستر یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های این حوزه محسوب می‌شود. پیام گستر توانسته در طول مدت فعالیت خود بیشترین سهم را از بازار نرم‌افزارهای CRM به دست آورد».

او در همین زمینه افزود: «از سال 1385 استفاده از نرم‌افزارهای CRM در ایران شروع شد و پیام گستر نیز از سال 1389 این نرم‌افزارها را به بازار ارائه می‌دهد. یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که ما در این سال‌ها انجام داده‌ایم شناساندن نرم‌افزارهای CRM به شرکت‎‌ها و مجموعه‌های مختلف بوده است. کسب‌وکارهای ایرانی آشنایی بسیار پایینی تا ده سال پیش با این حوزه داشتند. تلاش شرکت‌های مختلف در این حوزه باعث شده تا آشنایی با این نرم‌افزارها بسیار رشد کند و کسب‌وکارها از مزایای تولیدات این حوزه آگاه شوند. حوزه‌ی CRM و نرم‌افزارهای مرتبط با آن از زمانی رشد کرد که کسب‌وکارها به این نتیجه رسیدند که دیدگاه مشتری اهمیت دارد».

زمان‌پور در خصوص مشکلات این حوزه نیز گفت: «بزرگ‌ترین چالشی که با آن مواجه بوده‌ایم آشنا کردن شرکت‌های مختلف با تکنولوژی‌های این حوزه است. کنارگذاشتن روش‌های قدیمی و استفاده از تکنولوژی جدید یک پروسه است و ما باید شرکت‌ها را ترغیب به این امر کنیم. همچنین اعتماد به برندهای ایرانی هم چالش دیگری است که با آن مواجه هستیم. شناخت به CRM نسبت به ده سال گذشته بسیار بیشتر شده است اما همچنان برخی از کسب‌وکارها و شرکت‌ها با این حوزه و نوع فعالیت‌ها و مزایای آن آشنا نیستند. این در حالی است که کمکی که CRM به شرکت‌ها می‌کند بسیار مهم و حیاتی است».

او افزود: «مجموعه‌ی ما تلاش دارد تا دانش کسب‌وکارهای مختلف را در این زمینه و مفاهیم مرتبط با آن بیشتر کند. بخشی از این مسیر طی شده است و آشنایی بیشتر شده است اما همچنان خلا هایی در این زمینه وجود دارد».

مدیرعامل پیام گستر درباره‌ی الکامپ 2023 و حضور این مجموعه در آن نیز گفت: «در ادوار قبلی نمایشگاه گروه شرکت‌های تجارت الکترونیک اول به صورت مستمر در نمایشگاه الکامپ حضور داشته است. الکامپ امسال خیلی با کیفیت برگزار نشده است. فاصله‌ی میان اعلام برگزاری و زمان شروع نمایشگاه کوتاه بود و شرکت‌ها نتوانستند به صورت خوب برنامه‌ریزی کنند. همچنین زمان‌بندی خود نمایشگاه نیز خیلی مناسب نبود. هدف مجموعه‌ی پیام گستر از حضور در نمایشگاه آشنا کردن هرچه بیشتر شرکت‌ها با CRM است».

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
دانش فنی تکنولوژی طرح تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ثبت شد آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد آغاز جمع‌آوری داده‌های دومین گزارش جامع روابط‌عمومی ایران اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها