تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 21 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با علی سمیعی هم بنیانگذار مستر کالا در نمایشگاه الکامپ

حوزه‌ی تامین لوازم جانبی ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با علی سمیعی هم بنیانگذار مستر کالا در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ مسترکالا یک فروشگاه اینترنتی در زمینه‌ی فروش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است. علی سمیعی، هم‌بنیانگذار مسترکالا درباره‌ی این فروشگاه به تریبون‌نیوز گفت: «کار اصلی مسترکالا فروش لوازم جانبی تلفن‌همراه و کامپوتر است. حوزه‌ی تخصصی فعالیت مسترکالا لوازم جانبی موبایل است و در کنار آن لوازم کامپیوتر و گجت‌های مختلف را به فروش می‌رسانیم. در حال حاضر برخی از جدیدترین گجت‌ها در سایت ما قرار داده شده‌اند».

او در ادامه گفت: «به صورت رسمی تحت عنوان یک شرکت از چهارسال پیش شروع به فعالیت کردیم. البته از چندسال پیش از این زمان نیز به صورت محدود فعالیت داشته‌ایم. پس از شروع فعالیت خود در سراسر کشور خدمات‌دهی داریم. در ابتدای مسیر خود تلاش داشتیم تا برای مخاطبان خود اعتمادسازی کنیم. باور داشتیم که بازار فروشگاه‌های اینترنتی همچنان برای کار فضا دارد. سعی کردیم به صورت تخصصی در این بازار فعالیت کنیم و فقط تمرکز کنیم بر محصولات جانبی موبایل».

او افزود: «در این چندسال فعالیت خود تلاش داشته‌‍‌ایم تا خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه دهیم. یکی از بخش‌های که در آن تمرکز داریم ارسال سریع محصولات برای مشتریان است. در این زمینه توانسته‌ایم محصولات خود را در تهران در کم‌تر از سه ساعت به دست مشتریان برسانیم. گارانتی آنلاین و خرید از فروشگاه‌های حضوری از جمله دیگر خدمات ما محسوب می‌شود».

سمیعی گفت: «یکی از اولین کارهایی که کردیم این بود که هر زیرساختی که نیاز بود را بومی‌سازی کردیم و از ظرفیت‌های خود مسترکالا استفاده کردیم. در واقع ما با شرکت دیگری همکاری نداریم و همه‌ی فعالیت‌ها خود را با استفاده از نیروهای مسترکالا انجام می‌دهیم. همچنین برای آنکه بتوانیم سرعت سرویس‌دهی خود را افزایش دهیم، تمام فعالیت‌های خود را سیستمی کردیم».

او همچنین گفت: «برنامه ورود به سایر حوزه‌ها را نیز داشته‌ایم و هنوز در حال پیگیری این بحث هستیم. اما همچنان ترجیح ما این بوده است که در حوزه‌ی کاری خود بزرگ‌تر از قبل شویم. این حوزه ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و در واقع لوازم جانبی پایان ندارد. اگر بخواهیم وارد حوزه‌ی جدیدی شویم، سیستمی که الان داریم توان ساپورت سه برابر ظرفیت را نیز دارد».

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
دانش فنی تکنولوژی طرح تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ثبت شد آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد آغاز جمع‌آوری داده‌های دومین گزارش جامع روابط‌عمومی ایران اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها