تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

مصاحبه ی تریبون نیوز با حامد صالحی در نمایشگاه الکامپ
حامد صالحی در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز مطرح کرد

آموزش صحیح سد راه کلاهبرداری است

مصاحبه ی تریبون نیوز با حامد صالحی در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ در سال‌های گذشته فضای رمزارزها در ایران و جهان رشد بسیار خوبی داشته است. فضایی که بسیاری از افراد را از قشرهای مختلف به خود جذب کرده است و در حال شکل دهی اکوسیستم مخصوص خود است. با وجود پویا بودن این فضا و رشد روزافزون آن، خطراتی نیز در آن نهفته است که در برخی اوقات منجر به از دست رفتن سرمایه افراد شده است. درباره‌ی این فضا و چالش‌های موجود در آن گفت‌وگویی داشتیم با حامد صالحی از فعالان شناخته شده‌ی این حوزه. او به تریبون‌نیوز گفت: «فضای رمرارز یک فضایی است که از هر قشری می‌توانند در آن فعالیت کنند و این یکی از مزایای این صنعت است. این بدون مرز بدون یک مزیت است و افراد می‌توانند با استفاده از آن هدف اصلی این فضا که تراکنش‌های زیاد و بدون محدودیت است را داشته باشند. در این سالها با توجه به گردش مالی بسیار زیاد در این بازار، به مانند هر صنعتی یکسری ناخالصی هم وارد آن شده است. این ناخالصی‌ها با درجات مختلف و با نام‌های متفاوت حضور پیدا کرده‌اند و در حال فعالیت هستند. حرکت آنها ثابت نیست و با نوسان همراه است».

او در ادامه افزود: «در فضای رمزارز ایران چند چالش وجود دارد. چالش اول این است که به دلیل سهل الورد بودن این فضا برای همه‌ی افراد، از دست دادن دارایی‌ها به طرق مختلف می‌تواند اتفاق بیفتد. بنظرم در ماه‌های منتهی به رشد و سودهی در بازار حضور برخی از افراد خطرناک باعث می‌شود که مردم دارایی‌های خود را از دست بدهند. این در بعضی اوقات ذیل عنوان پکیج فروشی رخ می‌دهد که یک فضای خاکستری است».

صالحی درباره‌ی راهکار مقابله با این خطرات نیز گفت: «چالش بعدی مسئله‌ی کلاهبرداری است. کلاهبرداری از جنس‌های مختلف. این کلاهبرداری می‌تواند از جنس پانزی باشد و یا اسکم‌های خواسته و ناخواسته. این‌ها دغدغه‌هایی است که در ماه‌های منتهی به هاوینگ می‌تواند به وجود بیاید. راهکاری که به ذهن من می‌رسد برای جلوگیری از این اتفاق آموزش است. کسب‌وکارهای شناسنامه‌دار و افراد مطمئن باید بیایند و تحت قالب‌های مختلف آموزش‌های درستی را ارائه کنند».

 

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها