تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

حدیث خسروی، مدیر روابط‌عمومی نوبیتکس
حدیث خسروی، مدیر روابط‌عمومی نوبیتکس در گفت‌وگو با تریبو‌ن‌نیوز عنوان کرد:

نقش روابط‌عمومی‌ها در حوزه رمز دارایی‌ها، آگاهی‌رسانی و آموزش است

حدیث خسروی، مدیر روابط‌عمومی نوبیتکس

حدیث خسروی، مدیر روابط‌عمومی نوبیتکس در رویداد ۹ ژانویه مهم‌ترین دغدغه‌های فعالان حوزه‌ی رمز دارایی را از نگاه روابط‌عمومی بیان کرد. به گفته مدیر روابط‌عمومی صرافی نوبیتکس، یکی از بزرگترین چالش‌هایی که در زمینه بلاک‌چین و ارز دیجیتال برای پلتفرم‌های تبادل رمزدارایی‌ها وجود دارد، تنظیم‌گری است. او بر این باور است که فعالان و سرمایه‌گذاران خرد و کلان در بازار رمزدارایی بیش‌از هرچیزی به آموزش و جریان مداوم اطلاعات نیاز دارند. خسروی تاکید کرد: «ما در بخش روابط‌عمومی سعی می‌کنیم بیشتر به مسئله آگاهی‌رسانی و آموزش به تمام ذی‌نفعان بپردازیم.»

مدیر روابط‌عمومی نوبیتکس معتقد است با جمع‌آوری بازخوردهای مخاطبان و اطلاع‌رسانی به آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت و آکادمی نوبیتکس، می‌توان آگاهی‌رسانی را افزایش داد. خسروی نسبت به تنظیم‌گری در حوزه رمزدارایی‌ها اظهار خوش‌بینی کرد و روزی را می‌بیند که با همراهی رسانه‌ها مسئله تنظیم‌گری در این حوزه مانند دیگر حوزه‌ها حل شود.

 

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است رئیس اتاق اصناف ایران با رایزن اقتصادی سفارت مجارستان دیدار کرد وزارت ICT، مقام اول کشور در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد سامانه نوبت‌دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر رونمایی شد اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ همکاری کنفدراسیون صادرات با بانک مرکزی برای تسریع در تأمین ارز اشخاص اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر «ایران هلث» در برنامه‌های اعزام به خارج از کشور
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها