تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

راه‌اندازی سامانه نظارت بر تبلیغات

راه‌اندازی سامانه نظارت بر تبلیغات توسط سازمان زیباسازی شهر تهران

راه‌اندازی سامانه نظارت بر تبلیغات

تریبون‌نیوز | رضا صیادی، در یکصد‌وهشتادودومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، از راه‌اندازی یک سامانه جامع برای نظارت در تبلیغات خبر داد. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، ضمن بررسی مالیات بر ارزش افزوده و گزارش حسابرسی این سازمان در صحن شورای اسلامی، به راه‌اندازی سامانه‌ جامع مانیتورینگ تبلیغات در تهران اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در این خصوص تصریح کرد: «قرارداد‌های بخش‌های مختلف در این سامانه مشخص و تمام تبلیغات در آن لحاظ شده است.» صیادی، علاوه بر اشاره به صفر شدن مالیات بر ارزش افزوده سازمان زیباسازی، از برطرف شدن مشکل حقوقی خانه اتحادیه تا دو ماه دیگر خبر داد.

او در صحن شورای شهر اعلام کرد که سند «باغ اتحادیه» در گزارش حسابرسی این سازمان لحاظ شده است. صیادی همچنین افزود: «این باغ در سال ۹۲ به مالکیت سازمان زیباسازی درآمد، اما یک پلاک دچار چالش حقوقی بود و در سال ۱۳۹۷ فرد معارض نسبت به دریافت حکم خلع ید برای شهرداری تهران اقدام کرد و خوشبختانه این حکم را پیگیری کردیم و رأی قطعی دادگاه را برای تعیین تکلیف سند دریافت کردیم. به طوری که موضوع تا یک ماه آینده برطرف می‌شود.»

در میان صحبت‌های مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، بیش از هر چیز، مسئله نظارت بر تبلیغات به چشم می‌آمد. اگرچه رضا صیادی، روی راه‌اندازی این سامانه نظارتی در حوزه تبلیغات محیطی تاکید کرده، اما سوال اینجاست که چطور می‌توان از این سامانه برای بهبود تبلیغات محیطی و زیباتر شدن چهره شهر  استفاده کرد. آیا آژانس‌های تبلیغاتی و کسب‌وکارهایی که با آن‌ها همکاری می‌کنند، می‌توانند کمپین‌های تبلیغاتی‌شان را با سرعت بیشتر و قیمت کمتری راه‌اندازی کنند؟! ایجاد سامانه نظارت بر تبلیغات توسط سازمان زیباسازی شهر تهران، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. باید منتظر توضیحات بیشتر سازمان زیباسازی شهر تهران درباره روند راه‌اندازی این سامانه ماند.

 

 

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها