تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

ارائه نسل 2 نرم‌افزار هلپیکال با رویکرد پاسخگویی بهتر به نیاز مشتریان
گزارش عملکرد سالانه هلپیکال منتشر شد؛

ارائه نسل 2 نرم‌افزار هلپیکال با رویکرد پاسخگویی بهتر به نیاز مشتریان

ارائه نسل 2 نرم‌افزار هلپیکال با رویکرد پاسخگویی بهتر به نیاز مشتریان

هلپیکال گزارش سالانه خود را منتشر کرد. براساس این گزارش، ارائه نسل 2 نرم‌افزار هلپیکال، مهمترین رویداد سال 1402 این شرکت عنوان شده است.

به گزارش تریبون‌نیوز، در گزارش سالانه هلپیکال، اطلاعات مربوط به اتفاقات و اقدامات فنی، توسعه بازار، بازخورد مشتریان و موارد ارزشمند دیگری جمع‌آوری شده است.

هلپیکال در این گزارش بیان کرده که در بخش تماس‌های تلفنی خود، خدمات پس از فروش و همچنین پاسخگویی سریع به سوالات کاربری مشتریان را ارائه می‌دهد.

نسبت توزیع تماس های تلفنی به دپارتمان هلپیکال
همچنین پاسخگویی از طریق تیکت را یکی از روش‌های مهم ارتباطی با مشتریان به خصوص در مسائل مالی و فنی معرفی کرده است.

ارائه نسل 2 هلپیکال

بنا بر گزارش سالانه هلپیکال، این شرکت روند توسعه نسل 1 هلپیکال را به دلیل پاسخگویی حرفه‎‌ای‌تر‌ به نیاز مشتریان متوقف کرده و پس از آن تلاش کرده تا با تحلیل برترین نرم‌افزارهای دنیا در حوزه محصولات هلپ‌دسک و تیکتینگ و استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های نرم‌افزاری، نسل جدیدی از نرم‌افزار هلپیکال را خلق کند.

Helpical G2

این شرکت با بیان اینکه تولید نسل 2 نرم‌افزار هلپیکال با نام اختصاری Helpical G2 از اردیبهشت 1400 شروع شده، ویژگی‌های خاص این محصول را امکانات حرفه‌ای، سرعت عملکرد بالا، رابط کاربری زیبا، زیرساخت‌های مقیاس‌پذیر، امنیت چندجانبه و پرداخت به ازای هر کاربر معرفی کرد.

براساس گزارش سالانه هلپیکال، برترین فناوری‌های نرم‌افزاری اوپن سورس دنیا در نسل جدید هلپیکال به کار گرفته شده تا تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان آن ساخته شود.

هلپیکال؛ ابزاری برای سازمان‌های بزرگ تا استارتاپ‌های کوچک

مهمترین اهداف محصول هلپیکال، مدیریت درخواست‌های درون سازمانی و برون سازمانی و ارائه خدمات به ذینفعان مختلف یک مجموعه در بستر فناوری اطلاعات عنوان شده است. هلپیکال در این گزارش اعلام کرده که دامنه گسترده‌ای از مشتریان با ابعاد سازمانی متنوع، نیازهای متفاوت و حوزه‌های فعالیت گوناگون در حال استفاده از این سامانه نرم‌افزاری هستند.
هلپیکال؛ ابزاری برای سازمان‌های بزرگ تا استارتاپ‌های کوچک

این گزارش نشان می‌دهد که هلپیکال توانسته بیش از 300 سازمان و شرکت، 1000 واحد سازمانی، 300 هزار کاربر استفاده کننده از سامانه و 700 هزار تیکت در سرویس‌های ابری را به ثبت برساند.

بازخوردهای مشتریان هلپیکال در پایان سال 1402

هلپیکال میزان اهمیت وجود و استفاده از سامانه‌های تیکتینگ را با کمک طرح سوال از مشتریان خود بررسی کرده است که در نتیجه آن اغلب مشتریان وجود این سامانه را در مجموعه خود مهم و حیاتی دانسته‌اند.

مهمترین دلایل استفاده از سامانه تیکتینگ

بنابراین گزارش دلایل مختلفی وجود دارد که اهمیت استفاده از سامانه تیکتینگ را برای مشتریان پررنگ می‌کند که بیشترین آنها شامل افزایش شفافیت در عملکرد پرسنل و واحدها، ایجاد قابلیت استنادپذیری و دسترسی به گزارشات دقیق برای تصمیم‌گیری بهتر معرفی شده است.
مهمترین دلایل استفاده از سامانه تیکتینگ
در گزارش سالانه هلپیکال، امکانات و ویژگی‌ها، رابط کاربری نرم‌افزار و خدمات پشتیبانی رضایت‌بخش بیشترین دلایل انتخاب این شرکت توسط مشتریان عنوان شده است.

به اعتقاد محمدباقر صابری، بنیان‌گذار و مدیر عامل هلپیکال سال گذشته سالی پر افتخار و دستاورد برای هلپیکال بود و اتفاقات ارزشمندی در آن برای این شرکت به وقوع پیوست.

گفتنی است که شرکت «نام‌آوران فناوری اطلاعات پرنیا» که با نام تجاری نرم‌افزار هلپ‌دسک و تیکتینگ هلپیکال فعالیت می‌کند، از سال 1398 راه‌اندازی شده است.

گزارش عملکرد سالانه هلپیکال حاوی آمارهای متنوع و کاربردی دیگری است که می‌توانید از اینجا، مطالعه کنید.

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
آغاز عملیات حفاری پروژه فیبر نوری مبین‌نت در شهر سقز نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد تریبون‌نیوز؛ حامی رسانه‌ای اینوتکس 2024 چالش مالیات‌ستانی با سامانه‌ها و ابزارهای جدید تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود کرمان‌‌‌‌ آیدکس با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این استان برگزار می‌شود استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد مشخص نبودن جایگاه ایران در نقشه ژئوپلیتیکی آینده جهان نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است
1 1 رای
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها