تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

نشست خبری نمایشگاه الکامپ برگزار شد
حضور 480 شرکت در الکامپ

الکامپی متفاوت با دوره‌های گذشته

نشست خبری نمایشگاه الکامپ برگزار شد

تریبون‌نیوز/ نشست خبری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ برگزار شد. صبح امروز (سشنبه 30خردادماه) نشست خبری نمایشگاه الکامپ تهران با حضور مدیران سازمان نظام صنفی رایانه‌ی کشور و تهران در ساختمان نصر تهران برگزار شد. حسین اسلامی؛ رئیس نصر تهران، سید حسن هاشمی؛ رئیس نصر کشور، صادق فرامرزی؛ سرپرست دبیرخانه نصر و مجری الکامپ و رضا قربانی؛ عضو هیئت مدیره نصر تهران از جمله حاضران در این نشست بودند.

در ابتدای این مراسم، حسین اسلامی در خصوص فعالیت‌های سه‌ماه گذشته‌ی نصر تهران گفت: «تمرکز ما در این دوره بر گزارش‌دهی به اعضای مختلف است و به دنبال یک گزارش‌دهی صادقانه هستیم. این کار از دو منظر ارتباط صادقانه و بی‌واسطه با اعضا و پیگیری بهتر و سریع‌تر درخواست‌های اعضای صنف خود است».

اسلامی در خصوص مشکلات کندی اینترنت نیز گفت که در طی جلساتی که با رئیس جمهور و معاون اول داشته‌ایم، به چالش اینترنت و مشکلاتی که ایجاد کرده است پرداخته‌ایم ولی همچنان نتوانسته‌ایم به موفقیتی در این زمنینه برسیم.

صادق فرامرزی نیز در بخشی از این برنامه در خصوص الکامپ گفت: «الکامپ امسال بعد ۴ بار کنسل شدن برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد با همه شرایط سخت ناچاریم به زنده ماندن و تلاش کردن. در الکامپ امسال حدود ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت حضور دارند و حدود ۶۰ شرکت خارجی از ۱۰ کشور مختلف مهمان الکامپ امسال هستند. پاکستان، بوسنی، چین، کنیا، ارمنستان، عراق، ترکیه، ازبکستان بخشی از این کشورها هستند».

حسن هاشمی؛ رئیس نصر کشور در این نشست گفت: «در ماه‌های گذشته سختی‌ها و مشکلات زیادی تجربه کردیم و در سازمان نصر مطالبه‌گر رفع مشکلات بودیم. تلاش کردیم بدون هیاهو مسئولیت را دنبال کنیم. طرح مستقیم موضوع با شخص رئیس جمهوری تاثیر خوبی داشت و در وزارتخانه هم موضوع اختلالات پیگیری شد و فکر می‌کنم بخشی از این مشکلات تا حدی رفع شده است ولی باز هم به عنوان مطالبه‌گر مشکلات را دنبال می‌کنیم. اگر می‌خواهیم هدف‌هایی مثل افزایش سهم اقتصاد دیجیتال محقق شود باید امید و انگیزه را در این حوزه ایجاد کنیم که امیدوارم الکامپ در این راستا باشد».

رضا قربانی نیز در خصوص بیست و ششمین دوره‌ی الکامپ گفت: «تمرکز امسال الکامپ روی محتوا خواهد بود، چون حوزه فناوری اطلاعات برای به روز شدن به داده‌‌ها و محتوای به روز نیاز دارد. الکامپ می‌خواهد تصویر درستی از امروز جامعه بدهد، جدا از خوب یا بد بودن، واقعی بودن است که شرایط را به همه ما نشان می‌دهد. اینکه کدام حوزه‌های ICT پررنگ‌تر شده‌اند، کدام‌ها کم‌رنگ شده یا محو شده‌اند، همه در آیینه الکامپ خود را نشان می‌دهد».

او همچنین افزود: «آخرین الکامپ ۴ سال قبل بوده است. بدون شک با شرایط فعلی اقتصادی و سیاسی حاکم بر جامعه، تفاوت‌های زیادی با ۴ سال گذشته خواهیم داشت. دیگر از آن هیاهو استارت‌آپی چهار سال قبل خبری نیست. مسلما شرکت‌های زیادی در این مدت متولد شده‌اند یا شکست خورده‌اند، قرار نیست همه چیز مثل ۴ سال قبل باشد. هسته اصلی این نمایشگاه الکامپ تاکز یا همان استیج خواهد بود و به خاطر مدیریت مصرف انرژی پذیرش ورود به نمایشگاه تا ساعت ۳ انجام می‌شود.در ۴ روز ۸ رویداد برگزار می‌شود، ایرانسل، شرکت ملی انفورمارتیک، شرکت جیبیت و شرکت نوبیتکس هم ۴ اسپانسر اصلی الکامپ ۱۴۰۲ هستند».

بیست و ششمین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ از 4 تا 7 تیرماه در مرکز نمایشگاه‌های دائمی تهران با حضور 480 شرکت برگزار خواهد شد.

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
نیازمند ابزار مالی جدید برای تحقق شعار سال هستیم جهش تولید با مشارکت مردم بستری برای توسعه اقتصادی است مشکلات مالیاتی، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است رئیس اتاق اصناف ایران با رایزن اقتصادی سفارت مجارستان دیدار کرد وزارت ICT، مقام اول کشور در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد سامانه نوبت‌دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر رونمایی شد اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ همکاری کنفدراسیون صادرات با بانک مرکزی برای تسریع در تأمین ارز اشخاص اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر «ایران هلث» در برنامه‌های اعزام به خارج از کشور بیشترین آمار دریافت ‌شناسه یکتا به لرستان، گیلان و تهران رسید عقب ماندن صنعت نساجی از بازارهای بین‌المللی ضرورت همکاری در توسعه زنجیره‌های ارزش منطقه‌ای
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها