تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 8 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

رویداد مسیر موفقیت، انتقال تجربه برگزار شد

تجربه‌نگاری مدیران کسب‌وکارهای مختلف در رویداد مسیر موفقیت

رویداد مسیر موفقیت، انتقال تجربه برگزار شد

رویداد مسیر موفقیت، روز پنج‌شنبه ۱۳ مهرماه با حضور مدیران زیست‌بوم نوآوری و دیگر فعالان اقتصادی در اردوگاه باهنر برگزار شد. چیزی که در این رویداد توجه همه را به خود جلب می‌کرد، حس نوستالژی محل برگزاری آن و حضور پرشور مدیران فین‌تکی کشور بود.
به گزارش تریبون‌نیوز، در این رویداد که با هدف انتقال تجربه افراد موفق شکل گرفته بود، مدیران نام‌ آشنای صنعت فین‌تک از جمله شهاب جوانمردی، حامد قنادپور، شهاب مظاهری و علی دیواندری سخنرانی کردند. همچنین در پنل پرسش و پاسخی که در بخش دوم این رویداد برگزار شد، فرزین فردیس، مهدی معصومی، نیما نامداری، محمدرضا رضایی‌نژاد و باقر صمدی به سوالاتی که پیش از شروع رویداد به دست برگزارکنندگان آن رسیده‌بود، پاسخ دادند.

مریم قدس گلشن، مدیر فروش سازمانی جیرینگ و مارال میرزایی، برگزارکنندگان این رویداد و سامانتل و رادین نیز حامیان رویداد مسیر موفقیت بودند. طهماسب مظاهری، وزیر سابق اقتصاد که تجربه مدیریت بانک مرکزی را نیز برعهده داشته،‌ در این رویداد به جوانان توصیه کرد که اصول خود را فدای ماندن در یک سازمان نکنند و حتماً چهارچوب‌‌های فردی مشخصی داشته باشند. رئیس سابق بانک مرکزی همچنین به اهمیت وقت‌شناسی اشاره کرد و از مدیران ارشد خواست که وقت و انرژی‌شان را روی یک کار بگذارند چون وقتی فردی در پست‌های مدیریتی مشغول به کار است، باید تمرکزش را روی یک موضوع مشخص بگذارد و نباید خود صاحب کسب‌وکار مستقلی باشد. مظاهری بر این باور است که مدیریت و موفقیت در این زمینه نیاز به تمرکز بسیار دارد. 

مدیرعامل سابق ارتباط‌ فردا که در حال حاضر مدیرعامل تارا است، در رویداد مسیر موفقیت به ارائه مطالبی در زمینه مدیریت پرداخت و نکات مهمی که مدیران باید به آن توجه کنند را بازگو کرد. حامد قنادپور، از چالش‌های رهبری و ویژگی‌های یک رهبر موفق به شرکت‌کنندگان این رویداد گفت. او در ارائه خود به تجربه‌ی مدیریت ارتباط‌فردا اشاره کرد و شفافیت را یکی از مهم‌ترین اصول رهبر موفق دانست. به گفته قنادپور، شفافیت سنگ بنای اعتماد است، زیرا اعتبار در بیان صادقانه و روشن اطلاعات بنا می‌شود. مدیرعامل تارا معتقد است که شفافیت صداقت را می‌سازد و اگر مدیران با کارمندان خود شفاف باشند، اعتماد آن‌ها را جلب می‌کنند.

حامد قنادپور، همچنین روی مسائلی چون توجه به جزئیات، تعاملات انسانی، توانمندسازی افراد، ایجاد چشم‌انداز مشترک و یادگیرنده بودن مدیران تاکید کرد. او بر این باور است که وقتی یک مدیر به همه مسائل توجه کند در نهایت فقط تعاملات انسانی برای او باقی می‌ماند چون انسان در حال حرکت است و هیچ‌کسی برای همیشه در یک سازمان نمی‌‌ماند.
شهاب‌جوانمردی، مدیرعامل فناپ، سخنران دیگری بود که در رویداد مسیر موفقیت به ارائه تجربیات خود پرداخت و از ویژگی‌های یک فرد موفق گفت. جوانمردی در ارائه‌اش به جمله‌ای اشاره‌ کرد که در یکی از تبلیغات برند هواوی مطرح شده بود و می‌گفت:‌ «قهرمانان ساخته می‌شوند، زاده نمی‌شوند.»

جوانمردی، از حاضران در رویداد مسیر موفقیت خواست که خود را با دیگران مقایسه نکنند چرا که مسیر موفقیت هر کسی با دیگری متفاوت است. او همچنین موفقیت را یک امر جمعی دانست و گفت:‌ «آدم‌های موفق حامی موفقیت هستند.» و در ادامه تاکید کرد که افراد موفق در مسیر هستند و شیفته مقصد نیستند.
در ادامه رویداد مسیر موفقیت،‌ اکبر قهری، مدیرعامل سامانتل به جای خالی مدیران زن در بسیاری از سازمان‌‌‌ها اشاره کرد. در پنل پرسش و پاسخ این رویداد، بنیان‌گذار تلاونگ روی اعتماد به مدیران به‌خصوص مدیران زن تاکید داشت. در این پنل، معصومی تجربیات خود را در زمینه توزیع تبلیغات در کانال‌های مختلف رسانه‌ای به اشتراک گذاشت و گفت: «موفقیت فرمول خاصی ندارد اما بایدها و نبایدهایی دارد که باید به آن‌ها توجه کرد.»

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های گروه تعاونی پیشگامان هم در این پنل اعتماد به مدیران را از اصول توسعه یک کسب‌وکار دانست. فرزین فردیس، مدیرعامل سرآوا نیز با بیان یک تجربه شخصی به مهاجرت نیروهای متخصص و دوری آن‌ها از والدین‌شان اشاره کرد. فردیس، ساخت روابط انسانی موثر و یکی بودن حرف و عمل مدیران را به‌عنوان یکی از دلایل موفقیت آن‌ها مطرح کرد. نیما نامداری، مدیرعامل کارنامه در این بخش از ساخت امید صحبت کرد و سوگیری‌هایی که شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند را عاملی برای ناامیدی در زمان‌های سخت دانست. نامداری گفت: «امید مثل شمعی است که باید خودمان آن را روشن نگه‌داریم.»

مدیرعامل کارنامه،‌ گفت‌وگوی جدی و عمیق در زمان مناسب را یکی از دلایل دوام روابط کاری و موفقیت عنوان کرد. او معتقد است اگر انسان‌ها دغدغه‌‌‌های ذهنی خود را در زمان درست و با لحن مناسب بیان نکنند، این واگویه‌های ذهنی به چالش بزرگی تبدیل می‌شوند و آسیب‌های جدی‌ای را به همراه دارند.


در نهایت، باقر صمدی، معاون دیجیتال ایرانسل، مدیر موفق را کسی دانست که در سازمان حس تبعیض را منتقل نکند و آرمان‌های بزرگی را برای همکارانش در بخش‌های مختلف بسازد. کمبود مدیران توسعه‌گرا، یکی از ضعف‌های کسب‌وکارهای ایرانی از نگاه معاون دیجیتال ایرانسل بود.

 

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
آخرین اخبار منتشر شده
شرط اساسی برای فروش سهام استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری در اقتصاد دیجیتال است  تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا با تعطیلی روز پنج‌شنبه خطر حذف ایران از تجارت جهانی قطعی خواهد بود پیش‌بینی سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده  شکل‌گیری زنجیره ارزش منطقه‌ای، نیازمند همکاری بخش خصوصی کشورهای منطقه است سفرهای درمانی رایگان با اسنپ لازمه ایجاد محیط کار مدرن، اهمیت به مسائل بهداشتی است برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مروری بر مهمترین اتفاقات افتتاحیه نمایشگاه «ایران اکسپو 2024» قرارداد پیاده‌سازی فیبر نوری مبین‌نت در شهر دزفول به امضا رسید ضرورت ایجاد معنا در زندگی شغلی پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 میزبانی پاویون اتاق ایران از فعالان اقتصادی در نمایشگاه اکسپو حضور نمایندگان فرش دستبافت ایران در نمایشگاه دموتکس دبی همراه اول از نخستین کیوسک‌های دیجیتال سلامت رونمایی کرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها